Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@20:04:47 GMT

اعزام تیم های دانشجویی به مالزی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۴۸۲۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ، چهارمین دوره رقابتهای بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا در مالزی برگزار می شود ، به همین منظور چهار تیم دختر و پسر شامل دو تیم دانشگاه تهران و پیام نور در بخش پسران و برای اولین بار در بخش دختران دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور به نمایندگی از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب تیمهای شرکت کننده در این رقابتها به شرح زیر می باشد.

در بخش پسران :
تیم دانشگاه تهران با چهار ورزشکار حنیف محمدی ، محسن حقانی ، مجید رحیمیان و امیر حسین آذری به مربیگری محمد سیستانی و سرپرستی علی حبیب الهی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

تیم دانشگاه پیام نور با ترکیب ابراهیم بیگی هرچگانی، شایان پورکاوه، محسن عابدی ، رضا زارعی و به مربیگری محمد رضا اسلامی و سرپرستی دکتر محمد عظیم نژاد عازم این رقابتها خواهند شد.

در بخش دختران :
تیم دانشگاه پیام نور با ترکیب ناهیده اسدی، ریحانه برزگری ، الناز سیاهی و ماریا مرزبان به مربیگری خانم افسانه حسن نایبی وسرپرستی نسرین شاه محمدیان در این رقابتها شرکت خواهند کرد.

تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب کیمیا یزدیان طهرانی ، مهسا تقی زاده ، فائزه شهریاری و شیدا شجاعی و مربیگری نیکا بیکلیکلی و سرپرستی مرضیه ابوذر لطف در این رقابتها حضور خواهند داشت.

تیم های دختران و پسران دانشگاه پیام نور ظهر امروز تهران را به مقصد مالزی ترک خواهند کرد و تیمهای دانشگاه تهران و آزاد اسلامی فردا عازم این رقابتها می شوند.

تیم های برتر این مسابقات جواز حضور در رقابتهای لیگ جهانی بسکتبال 3 در 3 دانشجویان جهان را به دست خواهند آورد.

چهارمین دوره رقابتهای بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا 20 تا 23 تیر در کوالامپور برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بسکتبال ورزش های دانشگاهی پیام نور رقابت های بسکتبال آسیا دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • کوالالامپور؛ خواهر مدرن اما سنتی اصفهان
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است