Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:37:20 GMT

اولین برنامه قطع برق در تهران منتشر شد +جدول

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۵۰۷۰

اولین برنامه قطع برق در تهران منتشر شد +جدول

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و پایداری دما و افزایش استفاده نامتعارف از سیستم های سرمایشی و به تبع آن افزایش بار شبکه و نیز عدم رعایت الگوی مصرف توسط برخی مشترکان، ناگزیر به اعمال مدیریت اضطراری بار در شبکه در برخی ساعات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که عوامل تاثیرگذار بر اعمال مدیریت بار شبکه، همکاری و کاهش مصرف توسط مشترکان، افزایش دما و ظرفیت شبکه می باشد.

بنابراین با توجه به این موارد، زمان اعمال خاموشی ها کاملا احتمالی بوده و پیش بینی مدیریت اضطراری بار شبکه، ممکن است کمتر یا بیشتر از پیش بینی انجام شده و یا حتی در صورت صرفه جویی از سوی مشترکان، اعمال نگردد.

این شرکت از مشترکان فهیم خود انتظار دارد با تنها ۱۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق به ویژه در ساعات اوج مصرف « ۱۲ الی ۱۷» و « ۲۰ الی ۲۳»، و انتقال مصارف غیر ضروری به دیگر ساعات، مجموعه صنعت برق را در تامین برق پایدار یاری رسانند.

برای مشاهده جدول خاموشی تهران طی امروز یکشنبه ۱۷ تیر ۹۷  اینجا کلیک کنید.

کد خبر 4341253

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ صرفه جویی در مصرف برق مصرف برق بانک مرکزی ایران قیمت نفت تحریم اقتصادی ایران ایالات متحده آمریکا صادرات نفت تولید نفت بازار ارز گمرک اوپک وزارت راه و شهرسازی تعرفه واردات گمرک قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت جنگ تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود

میرهاشم موسوی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان که طبق قانون از ابتدای سال ۱۴۰۳ لازم الاجرا است، عنوان کرد: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که بنابر برنامه‌ریزی که انجام دادیم، این ماه اعمال خواهد شد و حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: در مجموع در تکالیف برنامه هفتم، هرآنچه که نظام بیمه‌ای باید در قالب تعهداتی برای بازنشستگان و اقشار مختلف انجام دهد و به ما ابلاغ شود، به موجب قانون پیش خواهیم برد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • در مصرف برق صرفه جویی کنید خودرو جایزه ببرید
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • مشترکان خوش مصرف برق خانگی جوایز نقدی و خودرو دریافت خواهند کرد
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق گسترده‌تر از ۲ سال گذشته
  • رصدخانه شبکه برق و انرژی تهران به هوش مصنوعی مجهز می‌شود