Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی شریف با صدور اطلاعیه‌ای دلایل بازنشستگی مهدی گلشنی را اعلام کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف درباره بازنشستگی مهدی گلشنی عضو هیأت علمی این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در متن این اطلاعیه آمده است:
«- طبق آیین‌نامه استخدامی اعضای هیأت علمی (مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ابلاغ شده در تاریخ ۲۷ اسفندماه ۹۰)، سن بازنشستگی اعضای هیأت علمی با مرتبه استادی ۷۰ سال، و در صورت نیاز به خدمات عضو با موافقت رئیس دانشگاه و تصویب هیأت محترم امناء ۷۳ سال، و در شرایط خاص با درخواست رئیس دانشگاه و موافقت وزیر، حداکثر ۷۶ سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


- در نامه مورخ۱۹ اسفندماه ۹۶ قائم‌مقام وزیر و رییس مرکز هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه، در اصلاح موارد مربوط به پایان خدمت در آیین‌نامه استخدامی، سن بازنشستگی اعضای هیأت علمی در شرایط خاص حداکثر ۷۳ سال اعلام شده است.
- برای استمرار استفاده از دانش و تجربیات ارزشمند استاد فرهیخته جناب آقای دکتر گلشنی، به درخواست مدیریت‌های وقت دانشگاه، هیأت امناء با تعویق بازنشستگی مشارالیه در جلسه مورخ ۲ آذرماه ۸۹ به مدت ۵ سال و در جلسه مورخ ۲۹ اسفندماه ۹۵ به مدت یک‌سال، جمعاً به مدت شش سال موافقت کرده است.
- در جلسه اخیر کمیسیون دائم هیأت امنا دانشگاه مورخ ۲۳ خرداد ۹۷ پیشنهاد دانشگاه برای افزایش سن بازنشستگی اعضای هیأت علمی فراتر از مؤعد مقرر، به دلیل رعایت وحدت رویه در بازنشستگی اعضای هیأت علمی، مورد موافقت قرار نگرفت.
- بنابراین جناب آقای دکتر گلشنی با داشتن ۸۰ سال سن و ۴۸ سال سابقه خدمت، تاکنون حدود ۴ سال بیش از سقف مجاز در آیین‌نامه از تعویق بازنشستگی استفاده کرده‌اند.
- با توجه به مراتب فوق، دانشگاه بسیار متأسف است که می‌بایست نسبت به بازنشستگی مشارالیه اقدام کند، لذا با توجه به اتمام نیمسال تحصیلی جاری در پایان تیر ماه، ایشان از تاریخ ۳۱ تیرماه ۹۷ به افتخار بازنشستگی نائل می‌شوند.
شایسته ذکر است که بر اساس رویه جاری دانشگاه، اساتید برجسته پس از بازنشستگی نیز میتوانند به همکاری با دانشگاه در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی ادامه دهند؛ لذا مایه افتخار و مباهات دانشگاه است که پس از بازنشستگی نیز از دانش و تجربیات ارزشمند آن استاد فرهیخته و معزز در ارائه دروس و راهنمایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه فلسفه علم بهره‌مند شود.
سعادت، سلامتی و موفقیت روزافزون آن استاد ارجمند را در تمام مراحل زندگی از خداوند منان خواهانیم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گلشنی دانشگاه شریف بازنشستگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه

عکاس: علیرضا میرزایی

دیگر خبرها

  • گسترش اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه / اعتصاب اعضای هیئت علمی دانشگاه تگزاس
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران - ۵ اردیبهشت
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول