Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:38:46 GMT

62 تن در سوانح جاده ای همدان جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۵۱۲۱

62 تن در سوانح جاده ای همدان جان باختند

همدان- ایرنا- رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: 62 تن در سه ماهه نخست سال جاری در سوانح جاده ای این استان جان باختند.

سرهنگ رضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: شمار متوفیان سوانح رانندگی در فصل بهار امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته هشت درصد کاهش داشته است.
وی علت عمده کاهش سوانح جاده ای را رعایت اصول راهنمایی و رانندگی دانست و افزود: میزان سوانح جرحی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان همدان گفت: 676 تن در سوانح رانندگی سه ماهه اول سال جاری مجروح و مصدوم شدند که نسبت به سال گذشته 2 درصد رشد داشته است.
سرهنگ عزیزی خواب آلودگی را مهمترین علت بروز سوانح فوتی و جرحی برشمرد و بر ضرورت استراحت کافی و متوقف کردن وسیله نقلیه هنگام خستگی و خواب آلودگی تاکید کرد.
وی اضافه کرد: چندی پیش اعضای یک خانواده برای خرید جهیزیه عروسی به استان های غربی عزیمت کرده و هنگام بازگشت از سفر به علت خواب آلودگی، راننده پراید با خودروی عبوری دنا به صورت جلو به بغل برخورد کرد که سه تن جان باختند.
رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: حدود پنج کیلومتر پیش از رسیدن به محل حادثه مجتمع رفاهی برای استراحت رانندگان پیش بینی شده و اگر راننده در این مکان توقف می کرد هم اینک سه تن از عزیزان خود را از دست نمی داد.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: مجتمع های خدماتی و رفاهی به اندازه کافی در جاده های این استان برای توقف و استراحت احداث شده است.
وی از رانندگان خواست در صورت خستگی و خواب آلودگی هنگام رانندگی به جای ادامه مسیر و به خطر انداختن جان خود و دیگر سرنشینان وسیله نقلیه، به استراحت بپردازند.
505 تن سال گذشته در سوانح رانندگی همدان جان باختند.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راه سوانح جاده ای همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد

مهدی فرضی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دقایقی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جاده‌های شهرستان پارس‌آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان اردبیل هستند که تکمیل چهاربانده کردن این جاده‌ها از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

کد خبر 6092544

دیگر خبرها

  • در طول روز چرت بزنیم یا نه؟
  • ◄ افزایش چند برابری جرائم رانندگی؛ تامین ایمنی یا کسب درآمد؟
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت