Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي بوکس، گفت: ديدگاه داوري و زد و بندهايي که پشت پرده انجام مي‌شد، دست به دست هم داد تا دست بچه‌هاي ما در فينال بالا نرود.
اکبر احدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در پاسخ به اين سوال که عملکرد تيم ملي در دو رويداد اخير چطور بود، گفت: ما پيش از حضور در تاليند راهي تورنمنت مغولستان شديم، در اين رقابت‌ها 12 تيم شرکت کرده بودند و تيم‌هاي قابل قبولي از لحاظ فني در ان مسابقات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم‌هايي حضور داشتند که در آسيا حريفان ما هستند. تيم ما خدا را شکر عملکرد بسيار خوبي داشت و بعد از يک اردوي 21 روزه و بدنسازي سختي که داشتيم در تورنمنت تايلند شرکت کرديم و خوشبختانه نتيجه خوبي را کسب کرديم. اينکه بعد از مغولستان بلافاصله راهي تايلند شديم کار بچه‌ها سخت بود اما آنها سربلند از اين تورنمنت بيرون آمدند. 
وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به نزديک بودن بازي‌هاي آسيايي سطح فني تورنمنت تايلند چطور بود،‌ خاطرنشان کرد: جام پادشاهي تايلند با 34 تيم برگزار شد و اين رقابت‌ها يک مسابقات آسيايي کامل و به تمام معنا بود. متاسفانه ما تنها در اين تورنمنت نتوانستيم تيم ازبکستان را ببينيم در غير اين صورت تمام تيم‌هاي حاضر در تايلند با تيم ملي ا صلي خود آمده بودند. تايلندي‌ها با سه تيم در اين رقابت‌حضور داشتند و قرار است از دل اين سه تيم يک تيم را به بازي‌هاي آسيايي اندونزي اعزام کنند. 
احدي در ادامه صبحت‌هاي خود با اشاره به حضور تيم‌هاي مطرح آسيايي در تورنمنت تايلند گفت: مغولستان، قرقيزستان ، کره شمالي، سنگاپور، اردن، کره جنوبي، سريلانکا و ... کشورهاي مطرح بوکس در اين تورنمنت حضور داشتند. اما متاسفانه در اين چند دوره که در تورنمنت حضور پيدا کرديم ما نتوانستيم تيم ازبکستان را در اين رقابت‌ها ببينيم اما تمام بوکسورهاي خوب ‌آسيايي در اين تورنمنت حضور داشتند. 
سرمربي تيم ملي بوکس در پاسخ به اين سوال که در مجموع عملکرد ملي‌پوشان آيا راضي‌کننده بود يا خير، گفت: خدا را شکر ما با چهار بوکسور در اين رقابت‌ها حضور پيدا کرديم که اگر شاهين موسوي به خاطر مصدوميتي که براي او رخ داد اين اتفاق رخ نمي‌داد ما در تورنمنت جام پادشاهي تايلند سه فيناليست مي‌توانيم داشته باشيم. اما متاسفانه موسوي مصدوم شد و از رسيدن به فينال بازماند. ما به خاطر سلامتي اين بوکسور اجازه بازي کردن را به او نداديم. در غير اين صورت ما سه فيناليست داشتيم اما در مجموع دو نقره و يک برنز کسب کرديم که از عملکرد ملي‌پوشان راضي هستيم. 
احدي در پاسخ به اين سوال که آيا شرايط داوري در اين تورنمنت عادلانه بود يا خير، عنوان کرد: ديدگاه داوري و زد و بندهايي که پشت پرده انجام مي‌شد، دست به دست هم داد تا دست بچه‌هاي ما در فينال بالا نرود اما باز هم خدا را شکر مي‌کنم که بچه‌هاي ما تا به فينال رسيدند. يک نکته مهم ديگر اين بود که بعد از حضور در يک تورنمنت سختي مثل مغولستان ملي‌پوشان ما بلافاصله راهي جام پادشاهي تايلند شدند و من تصور نمي‌کردم ملي‌پوشان به اين اندازه خوب ظاهر شوند. عملکرد آنها با توجه به فاصله زماني کمي که بين تورنمنت مغولستان و تايلند وجود داشت انصافا فراتر از نتظار ما بود.
سرمربي تيم ملي بوکس در پايان صحبت‌هاي خود، اظهار داشت: از علي مظاهري که واقعا در اين مدت کنار من بود و به تيم کمک کرد تشکر مي‌کنم. از دوستاني که به تيم ملي از روز اول کمک کردند تشکر مي‌کنم. اسدالله جوهري، عبدالملکي، نوروزي، امين قاسمي‌پور، مجتبي فرجي، يعقوب‌لو، ورزيده و مسئولان فدراسيون که همه با يک آرامش و دست به دست هم دادن تلاش کردند فضا براي ما مهيا شود تا با آرامش و آمادگي کامل بتوانيم در بازي‌هاي آسيايي شرکت کنيم من از همه آنها تشکر مي‌کنم. 
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۵۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال

در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی که در باکو آذربایجان در حال پیگیری است تیم‌های میکس تفنگ کشورمان امروز در خط آتش قرار گرفتند که نتوانستند در ادامه برای کسب مدال به رقابت بپردازند.

در این ماده تیم ۲ میکس کشورمان با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز نهم شد.

تیم یک ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان با ۶۲۲.۱ امتیاز سی و پنجم شد. براین اساس کار ملی‌پوشان میکس بدون رسیدن به فینال به پایان رسید. 

در این ماده ۴۱ تیم حضور داشتند که ۲ تیم از چین برای طلا و تیم‌های ایتالیا و اتریش برای برنز رقابت خواهند کرد. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • فرودگاه شارل دوگل فرانسه به پزشک فلسطینی اجازه ورود نداد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد