Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛زنگنه مدیر صندوق کارآفرینی امید استان با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید از آغاز امسال تاکنون ۵۶ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان طرح‌های اشتغالزا در خراسان جنوبی پرداخت کرد،گفت:این تسهیلات در قالب 378 فقره در بخش های مشاغل خانگی ، خوداشتغالی ، کارآفرینی ، اشتغال روستایی و طرح های مشارکتی روستایی به متقاضیان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:با پرداخت این تسهیلات ، هم اکنون یک تعاونی بسته بندی محصولات غذایی ، در سربیشه آماده افتتاح شده و یک شرکت بسته بندی دیگر نظیر این تعاونی در روستای گازار بیرجند ساخته شده که در حال نصب ماشین آلات است و تا 3 ماه آینده به بهره برداری می رسد.


زنگنه گفت:همچنین ساخت 2 طرح دیگر در زمینه بسته بندی زرشک ، زعفران ، عناب و پسته از محل این تسهیلات در سرایان و خوسف آغاز شد که با بهره برداری تا یک سال آینده 300 خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند می شوند.


مدیر صندوق کارآفرینی امید استان افزود:طرح های کشاورزی شهرستان زیرکوه و قاین نیز که با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در حال ساخت است که 30 تا 50 درصد پیشرفت دارد.

انتهای پیام/غ

۵۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی پرداخت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • پرداخت ۲۸۱ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض رئیس جمهور به مردم خراسان جنوبی
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری