Web Analytics Made Easy - Statcounter

معترضان به سیاست های ضدمهاجرتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا این بار مانع از خروج «میچ مکانل»، رهبر اکثریت جمهوری خواه در سنای آمریکا از یک رستوران شدند.

ایران آنلاین /در ادامه موج اعتراضات به مقامات دولت ترامپ در محافل عمومی، این بار معترضان مانع از خروج «میچ مکانل» از یک رستوران در کنتاکی آمریکا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که میچ مکانل سعی داشت از رستوران «بریستول بار اند گریل» در «لوییویل» در ایالت کنتاکی خارج شود و به سمت خودروی خود حرکت کند، معترضان شعارهایی علیه او سر می دادند. برخی از آنها شعار می دادند: نه عدالت هست، نه صلح. تعدادی دیگر هم می گفتند: اقدامات سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا (آی سی ای) را متوقف کن.

در ویدئویی که از این لحظه منتشر شده است، یکی از تظاهرکنندگان خطاب به مکانل می گوید: «کودکان مهاجر کجا هستند میچ؟» این درحالی است که مکانل هیچ واکنشی به این حرف او نشان نمی دهد.

این نخستین بار نیست که میچ مکانل به خاطر سیاست های ضدمهاجرتی ترامپ با موجی از اعتراضات مواجه می شود. مکانل و همسرش ماه گذشته میلادی هم وقتی در حال خروج از یک مراسم شام در دانشگاه جورج تاون بودند، با گروهی از تظاهرکنندگان مواجه شدند.

علاوه بر میچ مکانل، کریستن نیلسن، وزیر امنیت میهن آمریکا هم تاکنون چندین بار در حال خروج از رستوران و حتی از منزلش با جمعیت معترضان به سیاستهای ضدمهاجرتی ترامپ مواجه شده است.

دونالد ترامپ پیشتر با اعلام پیروی از یک سیاست ضدمهاجرتی موسوم به «تحمل صفر» که کودکان مهاجر را از خانواده هایشان در مرزها جدا می کند، خشم مردم را برانگیخت. بسیاری از مردم در اعتراض به سیاست های او به خیابانها آمدند. این درحالی است که ترامپ ماه گذشته میلادی تلاش کرد به این سیاست متضرر پایان دهد و از این پس خانواده ها و کودکان آنها را با هم بازداشت کند. اما همچنان سرنوشت هزاران کودکی که در نتیجه این سیاست از خانواده هایشان جدا شده اند، در هاله ای از ابهام قرار دارد.  / باشگاه خبرنگاران

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا