Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور و هیئت همراه دقایقی قبل از روند اجرای طرح آبرسانی با لوله به ۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان بازدید کرد. ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور که صبح امروز به منظور بازدید و بررسی آخرین وضع خشکسالی در منطقه سیستان شامل 5 شهرستان در شمال استان سیستان و بلوچستان از طریق فرودگاه زابل وارد استان سیستان و بلوچستان شده، دقایقی قبل از روند اجرای طرح آبرسانی با لوله به 46 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجری طرح آبرسانی با لوله به 46 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان در جریان این بازدید با تاکید بر تلاش‌ها جهت تسریع در روند اجرای این پروژه بزرگ، گفت: این پروژه جهت انتقال سالیانه 400 میلیون مترمکعب آب تخصیصی به بخش کشاورزی از چاه نیمه‌ها طراحی شده تا بتواند آب مورد نیاز اراضی کشاورزی دشت سیستان  را تامین کند و تاکنون حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در این طرح 4000 کیلومتر اجرای خطوط انتقال آب را در منطقه سیستان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد:  تاکنون بیش از 2 هزار و 300 کیلومتر لوله‌گذاری در راستای اجرای طرح آبرسانی به دشت سیستان اجرا شده و از 17 ایستگاه پمپاژ آبی که در این طرح در نظر گرفته شده تاکنون 14 ایستگاه با نصب 157 دستگاه الکتروپمپ آماده بهره‌برداری است.

صالحی با اشاره به اینکه طرح آبرسانی به دشت سیستان از محل صندوق توسعه ملی تامین اعتبار می‌شود، اظهار داشت: طرح آبرسانی با لوله به 46 هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشت سیستان می‌تواند کشاورزی در بخش‌هایی از منطقه سیستان را احیا کند.

مجری طرح آبرسانی با لوله به اراضی کشاورزی دشت سیستان گفت: حدود 3000 نفر و 890 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در راستای اجرای این پروژه بزرگ بکارگیری شده‌اند که بخش زیادی از نیرو انسانی بکارگیری شده بومی هستند.

انتهای پیام/ ت

R7843/P1336/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

احمد وحیدی وزیرکشور به همراه محمدکرمی استاندار سیستان و بلوچستان به صورت میدانی از نحوه امدادرسانی به مناطق سیل زده این استان بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل زده در جنوب سیستان وبلوچستان
  • وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان بازید کرد
  • بازدید وزیر کشور از وضعیت سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • بازدید وزیر کشور از مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان