Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سازندگان انیمیشن های جذابی همچون «مقاومت و پیشرفت»، «راشل کوری» و «نبرد خلیج فارس» این بار سراغ سوژه توطئه صهیونیستی در سرزمین های وحی رفته اند و در یک فیلم 25 دقیقه ای به زوایای این ماجرا پرداخته اند.
 
فرهاد عظیما کارگردان انیمیشن «عملیات مکه» در این خصوص گفت: داستان فیلم حول محور شهرهای مقدس مکه و مدینه می چرخد که صهیونیست‌ها سعی دارند با چند بمب هسته ای آن را از بین ببرند؛ اما با واکنش نیروهای مقاومت مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این توطئه نیز توسط نیروهای متحد مقاومت خنثی و شهرهای مقدس  مکه و مدینه به دست نیروهای مقاومت سپرده می‌شود.
 
عظیما درباره زمان دقیق انتشار این انیمیشن اظهار کرد: به احتمال فراوان اواخر مرداد این انیمیشن را منتشر خواهیم کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: عملیات مکه ایران اکونومیست فاطمه الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • مقاومت لبنان سربازان اشغالگر را در داخل مقر «بیاض بلیدا» هدف قرار داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران
  • مردم غزه مقاومت را از ایرانی ها آموخته‌اند
  • مردم غزه مقاومت را از مردم ایران آموخته‌اند
  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد