Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو فرهنگ در ایام تابستان ویژه برنامه های مختلفی پخش می کند که این میان گروه ادب و هنر ۴ عنوان برنامه، گروه تاریخ و اندیشه ۲ عنوان برنامه، گروه کتاب ۱ عنوان و گروه جامعه ۱ عنوان برنامه روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز روی آنتن می برد.

مسابقه علمی فرهنگی

برنامه «موج ۱۰۶» کاری از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی پرویز جمالی و گویندگی نرگس اصفهانی با محوریت مسابقه علمی فرهنگی برای دانش آموزان مقطع دبیرستان جمعه ها ۱۷:۳۰ پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کاغذکاهی» که کاری از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی مهدی خانی پور و گویندگی آلبرت کوچویی با محوریت خوانش داستان های شیرین و طنز روزهای فرد ساعت ۲ بامداد روی آنتن می رود.

برنامه «هوای تازه» کاری از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی پرویز جمالی و گویندگی رشید کاکاوند با محوریت مروری بر ادبیات و شعر ایران شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ پخش می شود.

دیدار با پیشکسوتان

«دیدار در رادیو» کاری از گروه ادب و هنر به تهیه کنندگی و گویندگی مریم قاسمی با محوریت گفتگو با پیشکسوتان رادیو در راستای تجلیل از آنها جمعه ها ۲۳:۳۰ پخش می شود.

برنامه «پنجاه و هفت» کاری از گروه تاریخ و اندیشه به گویندگی حامد عباسی مسابقه ای درباره تاریخ انقلاب و پس از آن پنجشنبه ها ساعت ۱۵ روی آنتن می رود.  

«سیاه و سفید» کاری از گروه تاریخ و اندیشه به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، گویندگی نگین خواجه نصیر با محوریت بیان واقعیت ها و شایعه ها روزهای فرد ساعت ۱۲:۴۵ روی آنتن می رود.

کد خبر 4341355 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو رادیو فرهنگ فصل تابستان تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند کنسرت موسیقی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر خانه سینما رادیو سریال ایرانی تئاتر شهر برنامه تلویزیونی فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند

به گزارش صدای ایران از ایرنا، مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد. حسین مهکام که اسفندماه سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است.

«عینک قرمز» فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که طبق خبری که منتشر شده بود، بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

علاوه بر حامد بهداد که به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهکام علاوه بر «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز در کارنامه دارد.

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد.

«تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت، پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • وضعیت خراب داروین نونیز و نیکولاس جکسون در گلزنی و تمام کنندگی به روایت انیمیشن بلیچر ریپورت / فیلم
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • کمرنگ شدن محافظه کاری و شتاب تحولات اجتماعی در استانبول
  • پیرمغان را با صدای علیرضا عصار و با شعر حافظ بشنوید
  • ببینید | حرف‌های این متخصص را بشنوید تا دیگر ته‌دیگ نخورید!
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد