Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:08:34 GMT

نرخ مصوب کرایه آژانس های تاکسی تلفنی سنندج اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۶۳۹۷

نرخ مصوب کرایه آژانس های تاکسی تلفنی سنندج اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، امیر جمشید نژاد اظهار داشت: جهت تعیین نرخ کرایه آژانس های مسافربری و باری قبل از سال جلساتی با نمایندگان آژانس ها برگزار شد و نرخ پیشنهادی در جلسات مختلف مورد بررسی قرار رفت.

 وی بیان کرد: پس از بررسی نرخ های پیشنهادی نرخ کرایه های جدید تهیه و جهت تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جلسات شورای شهر کلیه نرخ ها بررسی و پس از تصویب جهت تایید به فرمانداری ارسال و نرخ های جدید در سالجاری اعلام و به کلیه آژانس های مسافربری و باری ابلاغ شد.

 جمشید نژاد اعلام کرد: سال گذشته نرخ کرایه آژانس ها افزایش نداشته و نرخ های امسال نسبت به سال ۹۵ ده الی ۱۵ درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد : در حال حاضر ۲۱۱ آژانس تاکسی تلفنی ،وانت تلفنی و پیک موتوری در سطح شهر با ۱۶۵۰ خودرو فعال است.

وی اضافه کرد: ۱۱۰ آژانس تاکسی تلفنی (آقایان ) با ۱۲۰۰خودرو، ۱۵  تاکسی تلفنی (بانوان ) با ۵۰ خودرو، ۵۸ آژانس وانت تلفنی با ۴۰۰ دستگاه وانت و ۲۸  آژانس پیک موتوری با ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: شهروندان می توانند هر گونه انتقاد و یا پیشنهادی را که در خصوص نحوه عملکرد آژانس ها و یا افزایش نرخ کرایه دارند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۲۰۴۰ با ما در میان بگذارند.

کد خبر 4340831

منبع: مهر

کلیدواژه: افزایش کرایه تاکسی حمل و نقل عمومی شهرداری سنندج بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مواد مخدر آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۶۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی را اعلام کرد.

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزییات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی گفت: نرخ بلیت تک سفر که فعلا ۳۳۰۰ تومان است، برای سال ۱۴۰۳ حداکثر مبلغ ۴۳۰۰ تومان خواهد شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش پیش بینی کرده‌ایم و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش اعمال شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد خواهند داشت، گفت: در مورد اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی نیز ۴۰ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

تشکری هاشمی درباره افزایش نرخ تاکسیرانی نیز گفت: حداکثر رشد ۴۵ درصد برای نرخ کرایه تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است، البته ضریب شیب معابر بطور متوسط ۱۵ درصد خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: افزایش نرخ‌ها از شنبه اول اردیبهشت ماه سال‌جاری لازم الاجراست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه؛ از ۱۶ تا ۴۵ درصد!
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • افزایش کرایه‌ مترو، اتوبوس و تاکسی‌
  • گران شدن کرایه های مترو ، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • گران شدن کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه های مترو، اتوبوس و تاکسی ها از شنبه
  • افزایش ۱۶ تا ۴۵ درصدی کرایه‌های مترو، اتوبوس و تاکسی‌ها از شنبه
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند