Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس بابیان اینکه ملی پوشان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا پرچمدار کشور اظهار داشتند: آنها در حوزه ورزش و فرهنگ نماینده کشورمان هستند .

به گزارش ایران آنلاین به نقل از برنا، یوناتن بت‌کلیا، دبیر فراکسیون ورزش و نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی پیرامون انتخاب علیزاده به عنوان پرچم‌دار بازی‌های آسیایی گفت: انتخاب هوشمندانه و بجایی صورت گرفت، خوشبختانه ورزش ایران به جایگاهی رسیده که یک خانم محجبه می تواند در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان یعنی المپیک با حفظ ارزشهای نظام اسلامی مدال کسب کند، خوشبختانه کسب مدال علیزاده در المپیک قبلی بازتاب بسیار خوبی داشت و فکر می کنم او استحقاق فنی و فرهنگی را برای پرچمداری کاروان ایران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فراکسیون ورزش در ادامه اظهار داشت: این انتخاب پیام مهمی دارد و آن هم این است که در کشور ما و از منظر نظام جمهوری اسلامی ایران جایگاه بانوان بسیار رفیع است و آنها در همه عرصه‌ها در سطوح بالا فعالیت دارند که ورزش یک نمونه و مثال بارز است و به نظر من این انتخاب جای تقدیر دارد. ضمن آنکه این انتخاب می تواند انگیزه زیادی برای بانوان ورزشکاران جوان ایجاد کند که در سنگر کسب مدال برای کشور افتخار آفرینی می کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: تک تک ملی پوشان اعزامی ایران به بازی های آسیایی جاکارتا پرچمدار کشور هستند و آنها برای ما نه فقط در ورزش بلکه در بخش فرهنگی نیز نماینده کشورمان به شمار می روند و بنده امیدوارم ورزشکاران با کسب مدال و اهتزاز پزچم بتوانند دل مردم را شاد کنند و کاروان ایران در جاکارتا درخشش داشته باشد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند