Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رئیس ستاد برگزاری جشنواره ملی اسب اصیل کُرد گفت: ثبت نام از شرکت کنندگان در این جشنواره تا 20تیر ادامه دارد.
علی فیروزیان با اشاره به اینکه این رقابت ها در 2بخش مادیان و نریان با حدود 200راس اسب برگزار می شود افزود: این جشنواره به همت هیات سوارکاری و کمیته زیبایی اسب این هیات برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نژاد اسب کرد از اسب های ارزشمند محسوب می شود که منشاء آن ایران است.
جشنواره ملی اسب اصیل کُرد با هدف معرفی بهترین گونه های اسب کرد برگزار می شود و امتیازدهی بر اساس زیبایی هیکل، دم، گردن، پوزه وسایر مشخصات اسب است.
شهرستان نجف آباد در 30کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان میزبان اسب اصیل ک رد جشنواره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • استان یزد میزبان لاله گمنام