Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، عبدالناصر عبدالناصر همتی اقتصاد دان و رئیس کل بیمه مرکزی پس از ۲۶ ماه خدمت خالصانه و صادقانه در دوره دوم ریاست خود، به سمت سفیر فوق العاده و تام الاختیار چین منصوب شد.

بنابراین گزارش، رییس کل بیمه مرکزی در این نشست بر حفظ آرامش موجود در صنعت بیمه تأکید کرد و گفت: لازمه ادامه حیات صنعت بیمه، حفظ آرامش فعلی و داشتن تدبیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: به نوبه خود تلاش کردم صنعت بیمه را از تشنج دور کنم و خدا را شکر در حال حاضر فضای آرامی حکم فرماست و امیدوارم تداوم یابد.

همتی، همچنین بر یکپارچگی موجود در میان مدیران عامل اشاره کرد و گفت: تلاش همه ارکان صنعت بیمه در ایجاد این همراهی و هم دلی قابل تقدیر است و باید بیش از پیش تقویت شود.

رئیس کل بیمه مرکزی در ادامه از عملکرد خوب مدیران عامل شرکت های بیمه در پرداخت خسارت حوادث اخیر تقدیر کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد خوب مدیران عامل شرکت های بیمه، صنعت بیمه را سربلند کرد.

وی افزود: در حال حاضر صنعت بیمه با رشد حق بیمه ۲۴ درصد و بهبود ضریب خسارت نسبت به سال گذشته در وضعیت خوبی به سر می برد و امیدوارم مجامع شرکت های بیمه همچون سال گذشته به خوبی برگزار شود.

در این دیدار مدیران عامل شرکت های بیمه و قائم مقام بیمه مرکزی طی سخنانی مراتب قدردانی خود را از عبدالناصر همتی اعلام و ازخدمات صادقانه و تدابیر وی در اداره مطلوب صنعت بیمه قدردانی کردند و برای ایشان درمسئولیت وماموریت جدید آرزوی موفقیت کردند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صنعت بیمه رئیس کل بیمه مرکزی عبدالناصر همتی ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است
  • راهبرد جامع بیمه ایران برای سال ۱۴۰۳؛ تمرکز بر دیجیتالیزه کردن و نوآوری در بیمه‌های زندگی
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد