Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس پليس راه مازندران جزييات تصادف صبح امروز سردار آزمون مهاجم سابق تيم ملي فوتبال کشورمان را تشريح کرد و گفت: البته سردار آزمون مقصر نبود.
عليرضا قدمي درباره جرئيات تصادف سردار آزمون در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در شهرستان ساري، اظهار کرد: امروز سردار آزمون با خودروي شخصي خود در جاده بهشهر ـ نکا تصادف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه دليل حادثه عدم توجه به جلو بوده است، افزود: البته سردار آزمون مقصر نبود.
رئيس پليس راه مازندران تصريح کرد: اين حادثه خسارتي و جزئي بوده که خوشبختانه مصدومي در بر نداشت.
قدمي خاطرنشان کرد: اين تصادف زنجيره‌اي بوده که يکي از خودروها متعلق به سردار آزمون بازيکن تيم ملي فوتبال ايران بود.
سخنگوي مرکز فوريت‌هاي پزشکي مازندران نيز با اشاره به تصاف سردار آزمون در بهشهر گفت: آسيب به فوتباليست ملي کشورمان جدي نبوده است.
زکريا اشک‌پور در گفت‌وگو با فارس از تصاف سردار آزمون در بهشهر خبر داد و گفت: آسيب به فوتباليست ملي کشورمان جدي نبوده است.

سخنگوي مرکز فوريت‌هاي پزشکي مازندران افزود: تصادف سردار آزمون بسيار جدي نبوده و به بيمارستان هم منتقل نشده است.
اين تصادف صبح امروز در محور نکا ـ بهشهر رخ داده است وي در حال تردد از اين محور با خودروي پورشه خود بوده است.
انتهاي پيام/86004/ج

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط رم برای خرید سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه‌های ایتالیایی در جدیدترین گزارش‌های خود درباره سردار آزمون مدعی شده‌اند که باشگاه رم به‌شدت از این ستاره ایرانی رضایت دارد. البته این رضایت تنها به بحث فنی مربوط نمی‌شود بلکه کادر فنی جالوروسی نگرش و تعهد آزمون را هم مورد ستایش قرار می‌دهند.

به گزارش ورزش سه، در ماه‌های اخیر باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا تماس‌های خود را با بایرلورکوزن آغاز کرده تا شرایط جذب دائمی سردار آزمون را جویا شود. سردار اکنون به صورت قرضی در رم حضور دارد اما عملکرد خوب او باعث شده که سران باشگاه به فکر دائمی کردن قراردادش باشند.

بر اساس گزارش جدیدی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده دنیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی رم، اولین کسی است که از ماندن سردار آزمون در تیمش استقبال می‌کند. اسطوره و حالا سرمربی رم اعتقاد ویژه‌ای به آزمون دارد و بعد از حضور او روی نیمکت مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و عملکردش هم نسبت به دوران ژوزه مورینیو به مراتب بهتر شده است.

با این همه ماندن سردار آزمون در رم به یک موضوع مهم بستگی دارد. در واقع باشگاه رم به شرطی قرارداد ستاره ایرانی خود را دائمی خواهد کرد که بتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می‌تواند گزینه 12.5 میلیون یورویی را در قرارداد فعلی فعال کند که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و در نتیجه آزادی مالی بیشتری داشته باشد.

رم در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تیم بولونیا در رتبه پنجم جدول سری‌آ قرار گرفته است. البته آن‌ها در لیگ اروپا نیز حضور دارند و با قهرمانی در این تورنمنت نیز می‌توانند جواز حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را کسب کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900165

دیگر خبرها

  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏