Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:31:07 GMT

اکران ویژه‌ی «سفر سهراب» در خانه هنرمندان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۶۷۱۴۴

اکران ویژه‌ی «سفر سهراب» در خانه هنرمندان

همزمان با دومین هفته اکران مستند سینمایی «سفر سهراب»، امید عبدالهی نویسنده و کارگردان این فیلم میزبان تماشاگران این مستند سینمایی در خانه هنرمندان می شوند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مستند سینمایی «سفر سهراب»، به منظور حمایت از سینمای مستند و مستقل در ایران، عوامل این فیلم با همراهی کاوه سجادی حسینی و جمال رحمتی و جمعی دیگر از هنرمندان در روز سه شنبه ١٩ تیرماه ساعت ١٨ در خانه هنرمندان میزبان تماشاگران این مستند سینمایی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اکران ویژه کاوه سجادی حسینی، جمال رحمتی و امید عبدالهی درباره دلایل این حرکت فرهنگی و لزوم حمایت از فیلمهایی مانند «سفر سهراب» و مجموعه فیلم‌های سهراب شهیدثالث که قرار است بزودی در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شوند، دقایقی با مخاطبان صحبت خواهند کرد.

مستند «سفر سهراب» پرتره‌ای متفاوت درباره سهراب شهیدثالث، به عنوان یکی از موثرترین آغازگران سینمای نوین ایران است، که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده و یکی از مهمترین مقاطع کار و زندگی این سینماگر پیشرو، یعنی زمانی که موفق به ساخت دو فیلم مهم «یک اتفاق ساده» و «طبیعت بی جان» شد را به تصویر می کشد. نخستین نمایش رسمی این مستند در دهمین جشنواره بین المللی مستند ایران، سینما حقیقت بوده است که از سوی هیات داوران این جشنواره، به عنوان یکی از نامزدهای دریافت تندیس هنر و تجربه برای بهترین فیلم مستند معرفی شد.

اکران ویژه مستند سینمایی «سفر سهراب» با همراهی چهره‌های تاثیرگذار سینمای مستند و سینمای مستقل در هفتههای آتی ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، نهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» به نویسندگی علی حاتمی و کارگردانی عباس جوانمرد (محصول ۱۳۴۵) چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و سیدمحسن حسن‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

در این فیلم تئاتر ۴۵ دقیقه‌ای، حسین کسبیان، بهمن مفید، نصرت پرتوی و محمود دولت‌آبادی به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در این جلسه می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

کد خبر 6088708 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • نمایش و نقد فیلم‌تئاتر «شهر آفتاب مهتاب» در سینماتک خانه هنرمندان
  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید