Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران درباره وضعیت ترافیک شهر تهران در روز یکشنبه 17 تیرماه گفت: با توجه به تغییر ساعت کاری ادارات از روز گذشته، شاهد تغییر در الگوی ترافیکی شهر تهران هستیم؛ به این صورت که بار ترافیک صبحگاهی در محورهای ورودی شهر مانند بزرگراه‌های نواب، رسالت، زین‌الدین، شیخ فضل الله، سعیدی و همچنین خیابان‌های دماوند و آزادی از ساعت 5:30 صبح آغاز شده و موج اول بار ترافیک صبحگاهی تا ساعت 7:45 ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ محمد رازقی در این رابطه افزود: عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی، قبل از شروع بار ترافیکی در محورهای ورودی مستقر شده و کار روان‌سازی ترافیک را به‌عهده دارند. موج دوم بار ترافیک صبحگاهی نیز که مربوط به صنوف و بازاریان می‌باشد، معمولاً از ساعت 8 شروع و تا ساعت 10 ادامه دارد.

وی درباره بار ترافیک برگشت نیز اظهار داشت: در خصوص بار ترافیک بین روز و زمان پایان کار ادارات، به‌طور محسوس شاهد افزایش حجم تردد در معابر شهری هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین متذکر شد: عدم استفاده از کلاه ایمنی جزو تخلفاتی است که تأثیر مستقیمی در افزایش آمار مجروحین و فوتی‌های تصادفات موتورسیکلت دارد. عدم استفاده از کلاه ایمنی، صدمات ناشی از چنین تصادفاتی را افزایش داده و موارد زیادی وجود دارد که به‌ این علت، فرد جان خود را بر اثر تصادف رخ داده از دست داده یا دچار جراحت شدید شده است.

رازقی اعلام کرد: متأسفانه طی روزهای گذشته شاهدیم که به علت‌ افزایش دمای هوا، استفاده از کلاه ایمنی بین راکبین موتورسیکلت کاهش داشته است. پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از امروز در قالب یک طرح با این تخلف برخورد می‌کند. عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکب و سرنشین موتورسیکلت یک تخلف محسوب شده و مورد اعمال قانون قرار خواهد گرفت. توصیه می‌شود راکبین موتورسیکلت ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند زیرا برای حفاظت از سلامتی آن‌ها امری حیاتی محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۸۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

جانشین پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به دلیل بارش باران در جاده کرج - چالوس شاهد ریزش سنگ بودیم که امروز هم خطر ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.

سرهنگ سیاوش محبی به ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران | یک میلیون و ۲۵۰ موتورسوار گواهینامه ندارند
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان