Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی گزارش‌های مردمی مطلع شدیم برخی از مشترکین از اختلال درشبکه اینترنت تلفن همراه خود ناراضی بودند که پیگیری از اپراتور‌ها از نبود قطعی گسترده در شبکه خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، با تماس‌های صورت گرفته در روز‌های گذشته مطلع شدیم تعدادی از مشترکین با اختلال‌هایی در اینترنت تلفن همراه خود در برخی از اپراتورها مواجه بودند که به اذعان این افراد در ۳ یا ۴ روز گذشته شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  اختلال‌هایی که به اذعان این افراد در برخی موارد همزمان با قطعی برق اتفاق افتاده است.   پیگیری‌های خبرگزاری میزان از دو اپراتور همراه اول و ایرانسل نشان دهنده آن است که گزارشی از اختلالات گسترده‌ای در شبکه وجود ندارد و موارد مذکور موردی بوده که باید جداگانه از طریق بخش فنی پیگیری شود.   اپراتور‌ها در پاسخ به شائبه ایجاد شده در خصوص ارتباط مستقیم قطعی برق با قطع شدن اینترنت بیان کردند، این صحبت مورد تایید نیست، زیرا سایت‌های مرکزی برای ادامه فعالیت در صورت قطعی، باتری مخصوص دارند و مشکلی برای مشترکین ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینترنت تلفن همراه اختلال اینترنت اپراتور تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،همزمان با چهل و چهارمین سالگرد شکست تجاوز مفتضحانه امریکا به صحرای طبس، طرح اینترنت پر سرعت همراه اول در مسجد شکر طبس با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور برقرار شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گفت: مسجد شکر طبس به تکنولوژی نسل چهار مجهز شده است.

بهی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است افزود: برای این طرح ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.




دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • روزی به نام تلفن!
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!