Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ احادیث ائمه هدی (علیهم السلام) درباره نکات زندگی فردی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است. عمل به کلام معصومین(علیهم السلام) انسان را دچار منفعت مادی و معنوی میکند.

یکی از احادیث ارزشمندی که از امیرالمومنین (ع) به دست ما رسیده سخنی است که در آن ایشان به مومنین توصیه میکنند تا به گونه ای با مردم معاشرت کنند که اگر زنده ماندند به ایشان مهربانی کنند و اگر فوت کردند بر آنها گریه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه تصویر نوشته و متن حدیث را مشاهده ‌می‌کنید.

حضرت امام علی (علیه اسلام) می‌فرمایند: با مردم چنان معاشرت کنید که اگر فوت نمودید بر شما بگریند و اگر زنده ماندید به شما مهربانی ورزند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حدیث برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند

وزیر خارجه مصر اعلام کرد که آمریکا در قبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح، نباید فقط به اعلام مخالفت اکتفا کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، وزیر خارجه مصر از آمریکا خواست تا به طور صریح پیامد‌های حمله به رفح را برای رژیم صهیونیستی تشریح کند.

«سامح شکری» وزیر امور خارجه مصر روز دوشنبه پس از مخالفت واشنگتن با حمله به رفح، گفت که آمریکا باید برای رژیم صهیونیستی شفاف کند که حمله نظامی به شهر رفح در جنوب غزه چه پیامد‌هایی خواهد داشت.

وزیر امور خارجه مصر در نشست خبری مشترک با «فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی «آنروا» گفت: لفاظی در این باره کافی نیست، اعلام مخالفت کافی نیست، مهم است که نشان دهیم اگر این موضع دور زده شود و به آن موضع احترام گذاشته نشود، چه پیامد‌های دارد.

شکری تاکید کرد که آمریکا و جامعه بین‌المللی باید روشن کنند که در صورت عدم توجه به درخواست‌های آن‌ها چه عواقبی در انتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آمریکا عواقب حمله به رفح را برای اسرائیل روشن کند
  • دل نوشته خواندنی فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • دل نوشته فرمانده کل ارتش برای سربازان ایران اسلامی
  • تقدیر از فعالان برپایی نماز در دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی
  • معین الدین سعیدی: در سیستان و بلوچستان تجزیه طلب نداریم /ردصلاحیت شدم اما روی برخی تعرفه های رأی اسم من را نوشته بودند
  • لزوم ساماندهی بازیافت کارخانجات و مجتمع‌های بین‌راهی استان قم
  • تظاهرات مشترک حامیان فلسطین و مخالفان نژادپرستی در انگلیس
  • هشدار روحانی معروف اصلاح‌طلبان: روی بشکه باروت قرار گرفته‌ایم | افراد معمم معاشرت با مردم بیاموزند!
  • پایان رقابت‌های جودو جام مولای عرشیان در اصفهان
  • اراده استانی برای پرداختن به قهرمانان قزوینی وجود ندارد