Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج قابل تغییر کاربری نیست و باید همچنان خدمات خود را به مردم ارائه دهد اما ممکن است سهام آن برای بهره وری بیشتر واگذار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، عضو شورای اسلامی شهر کرج درباره آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی (ره) به خبرنگار تیتریک گفت: این مرکز درمانی در اختیار سازمان شهرداری ها است که پیش از این با توجه به اینکه البرز، استان نبود در اختیار تهران بوده و 54 شهر نیز سهامدار این بیمارستان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرج الله ایلیات افزود: در دهه 80 بحث هایی برای واگذاری مرکز درمانی مذکور یا فروش آن مطرح شد اما باید در هیات مدیره سازمان همیاری ها مصوبه دریافت می کرد، لذا آن مقطع واگذاری بیمارستان به صلاح نبود.   وی اظهار داشت: پس از تبدیل شدن کرج به استان البرز، سازمان شهرداری های تهران بیمارستان امام خمینی (ره) را به سازمان شهرداری های استان البرز واگذار کرد و سهامداران این مرکز، شهرداری های استان البرز از جمله کرج و ... هستند.ایلیات سازمان شهرداری های استان البرز را متولی امور بیمارستان امام خمینی (ره) کرج دانست و تصریح کرد: اداره این بیمارستان به صورت درآمد – هزینه ای بوده و بخشی از آن دولتی است لذا نیازمند بررسی بیشتری برای یافتن علت چالش های پیش آمده در این بیمارستان هستیم.   وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیمارستان های ما در بخش خصوصی نیز فعالیت دارند گفت: بیمارستان امام خمینی (ره)، تجهیزات، پزشکان و کادر بسیار خوبی را در اختیار دارد  اما باید روی مدیریت آن دقت بیشتری شود تا به نتیجه لازم برسد.ایلیات افزود: با توجه به اینکه مالک مرکز درمانی مذکور، سازمان شهرداری های استان البرز است، پیگیری حقوق معوقه پرسنل آن نیز به این نهاد باز می گردد.   وی اظهار داشت: ما در سال 84 با واگذاری و فروش بیمارستان امام خمینی (ره) مخالفت کردیم، اما اگر سازمان مربوطه درصدد واگذاری این مرکز به بخش خصوصی باشد، می تواند در هیات مدیره سازمان شهرداری ها این مسئله را مطرح کند.عضو شورای شهر کرج در خاتمه گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج قابل تغییر کاربری نیست و باید همچنان خدمات خود را به مردم ارائه دهد اما ممکن است سهام آن برای بهره وری بیشتر واگذار شود.      
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو دیدار در جشن روز کار و کارگر که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت برگزار شده بود افزود: شهر دهدشت مشکلات عدیده ای دارد که یک شب و یک سال بوجود نیامده اما یقین بدانید با تلاش و همت پرسنل شهرداری و با جدیت کارگران و مسوولین شهرداری برطرف خواهند شد.

وی با انتقاد از مسوولین ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمت گذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسوولین شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می کند اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحماتی که متحمل شده، حمایت نمی شوند.

کد خبر 6093698

دیگر خبرها

  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)