Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان انتخاب خبرنگاران نوجوان سي ويكمين جشنواره بين المللي فيلمهاي كودكان و نوجوانان اصفهان با هدف شناسايي استعدادهاي اين حوزه، استفاده از خلاقيت هاي كودكان و نوجوانان و بسترسازي براي تعميق ريشه هاي فرهنگي و هنري در ميان كودكان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان به نقل از ستاد خبري سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان اصفهان، خبرنگاران نوجوان اين دوره از جشنواره از بين متقاضيان 13 تا 16 سال انتخاب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس اعلام دبيرخانه سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان، متقاضيان مي توانند تا 20 تيرماه براي ثبت نام به دفتر دبيرخانه اين جشنواره واقع در خيابان آمادگاه، روبروي هتل عباسي و يا خانه نوجوان به نشاني خيابان جي، خيابان لاهور، خيابان مفتح شرقي، مراجعه كرده و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تماس هاي 32212041- 031 (دبيرخانه جشنواره) و 32304030-031 (خانه نوجوان) تماس حاصل كنند.

 

مدارك مورد نياز براي ثبت نام، اصل و كپي كارت ملي و دو قطعه عكس 4*3 است. پس از ثبت نام، انجام آزمون، مصاحبه حضوري و برگزاري دوره آموزشي، در نهايت 15 نفر (10 نفر خبرنگار و 5 نفر عکاس) از ميان متقاضيان انتخاب و براي حضور در جشنواره معرفي خواهند شد. 

 

گفتني است سي و يكمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودكان و نوجوانان 8 تا 14 شهريور ماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/121

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اقتصاد دهه کرامت خبرگزاری شبستان اوقات فراغت ارزانی برجام شیراز ایران جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان خبرنگار شهرداری اصفهان جشنواره فیلم کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشرف ٨هزار نوجوان دهه هشتادی به حرم در طرح افطار تا سحر

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از تشرف ٨هزار و ۶۵٨ نفر از نوجوانان دهه هشتادی و خانواده‌هایشان به حرم مطهر در قالب طرح از افطار تا سحر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید جلیل بامشکی در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: برنامه قرار زیارت که با هدف تسهیل‌گری در امر زیارت در طول سال برگزار می‌شود، در ماه مبارک رمضان و در قالب طرح "از افطار تا سحر" با هدف تشرف گروهی به حرم مطهر برای خانواده‌های مشهدی و نوجوانان برگزار شد.

بامشکی افزود: طرح از افطار تا سحر در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف تسهیل در امر زیارت به صورت مسجدمحوری برای خانواده‌ها و نوجوانان مشهدی اجرا شد.

وی ادامه داد: به فضل الهی و با هماهنگی های انجام شده ٨هزار و 65٨ نفر در قالب ٢ ٨ سرویس قرار زیارت به حرم مطهر رضوی در این ایام مشرف شدند که از این تعداد 66 قرار زیارت ویژه نوجوانان مشهدی با ظرفیت ٢هزار و 6٨6 نفر انجام شد و مابقی زائران به صورت خانوادگی از طریق مساجد سراسر شهر مشهد به حرم امام مهربانی‌ها مشرف و سپس بازگردانده شدند.

بامشکی با بیان اینکه با همکاری امامان جماعت مساجد و فعالان فرهنگی برای این گروه‌ها در طول مسیر و در حرم مطهر برنامه‌های فرهنگی و مراسم سرود مذهبی و انقلابی در داخل اتوبوس یا مبادی ورودی حرم مطهر اجرا شده است، افزود: با توجه به درخواست‌های فراوان مساجد انتظار می‌رود در برنامه‌های پیش رو و سال‌های آینده ظرفیت بیشتری به این موضوع اختصاص یابد تا تعداد افراد بیشتر و از اقشار با تنوع بیشتری تحت پوشش قرار بگیرند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • درآمد ۶۰ میلیون تومانی کودکان کار!
  • فراخوان سی‌ویکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی منتشر شد
  • «ببعی» با یک انیمیشن تلویزیونی دیگر راهی هند شد
  • حضور «ببعی» و «کارتونی ها» در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان سی‌ام‌اس لاکناو
  • چشم هند به «ببعی» روشن می‌شود
  • تشرف ٨هزار نوجوان دهه هشتادی به حرم در طرح افطار تا سحر