Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام سرویس درخواست خودروی آنلاین، سن پترزبورگ، کازان و سارانسک این روزها میزبان ایرانی‌هایی بود که برای تماشای بازی‌های تیم ملی به کشور روسیه سفر کردند. هوادارانی که به نظر می‌رسد در میان پرشورترین هواداران تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی باشند.

دو هوادار ایرانی که برای تماشای بازی تیم ملی به شهر کازان روسیه سفر کرده بودند، ساعتی قبل از پرواز، در آسانسور هتل محل اقامت خود گرفتار سانحه شدند اما از طریق سیستم چت اپلیکیشن ماکسیم توانستند به موقع به پرواز خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکسیم اعلام کرد: حسین ارومیه‌چی ها و همسرش، فاطمه تقی‌زاده که برای تماشای بازی‌های جام جهانی به روسیه سفر کرده بودند هنگام حرکت از هتل محل اقامت خود به سمت فرودگاه کازان برای رفتن به شهر سارانسک به دلیل نقص فنی، در آسانسور هتل حبس شدند اما یک اتفاق باعث شد راننده خودرویی که برای جابهجایی آنها مقابل در هتل منتظر آنها بود متوجه مشکل پیش آمده برای این دو ایرانی شده و با تماس با اورژانس و نیز خبردار کردن مسئولان هتل موجب رسیدن به موقع آنها به پرواز خود به سوی سارانسک شده است.

اولگ اسمانوف، راننده سرویس درخواست خودروی ماکسیم در روسیه، به وسیله گزینه‌ای با عنوان چت با مسافر که در اپلیکیشن این سرویس تعبیه شده متوجه مشکل پیش آمده برای این دو هوادار ایرانی شده و با تماس با اورژانس جلوی جا ماندن این دو ایرانی از پرواز را گرفته است.

سرویس چت راننده و مسافر اپلیکیشن ماکسیم از جمله خدماتی است که تاکسی ماکسیم برای مواردی مشابه این در نظر گرفته است.

ماکسیم، سرویس درخواست خودروی آنلاین بوده که یکی از اهداف خود را توسعه متوازن در همه شهرهای ایران عنوان کرده است و هم اکنون در سی و چهار شهر ایران در حال ارائه خدمات خود به مسافران و راننده‌ها است.

تهران، ساری، شیراز، کرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، کرج، همدان، اهواز، مشهد، کرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراک، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم آباد، قزوین، ساوه، دزفول، بروجرد، شهریار، اسلامشهر، شهر قدس، بیرجند، ملایر، نیشابور و بابل شهرهایی هستند که تا امروز ماکسیم فعالیت خود را در آنها آغاز کرده است.

انتخاب محدوده فعالیت توسط راننده، امکان درخواست خودرو در دیگر کشورهایی که ماکسیم در آن حضور دارد، امکان رزرو خودرو برای ساعت ها و روزهای خاص، انتخاب چندین مقصد بدون محدودیت و درخواست چندین خودرو به صورت همزمان از جمله خدمات متمایز این سرویس درخواست خودروی آنلاین است.

انتهای پیام

true برچسب ها : اپليكيشن جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه روسيه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۹۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجموعه نمایشی- امنیتی «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع -سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال برگرفته از خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارت خانه است.
این سریال در ۳۰ قسمت از تاریخ ۱۵ اردیبهشت از شبکه اول رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 848906 برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد وزارت اطلاعات خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • دولت گرفتاری اقتصادی مردم را کاهش دهد‌
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • درخواست روسیه برای تحقیق درباره گورهای دسته جمعی در غزه
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!