Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم از همکاری این دانشگاه با حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم برای رفع دغدغه‌های این حوزه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ابوالفضل ایرانی‌خواه در جلسه‌ای با حضور احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سیف‌الله فضل‌الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان حوزه علوم پزشکی، گفت: «دانشگاه علوم پزشکی استان قم تلاش می‌کند فراتر از مسئولیت‌های خود به دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کند و در راستای دغدغه‌های این دانشگاه در حوزه‌های علوم پزشکی گام‌های مؤثری بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ایرانی‌خواه افزود: «امیدواریم بتوانیم با همکاری‌های لازم امکاناتی را که دانشگاه آزاد اسلامی از ما انتظار دارد فراهم و گسترش دهیم، لذا آنچه در توان داریم بدون منت در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قم قرار خواهیم داد.»

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم تأکید کرد: «قدمت دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی استان خیلی بیشتر است، اما متاسفانه به علت عدم ایجاد زیرساخت‌های لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی قم در حوزه علوم پزشکی در 32 سال گذشته ضعف‌هایی وجود دارد و باید زمینه‌های لازم برای افزایش سطح خدمات آموزشی دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم در حوزه‌های بیمارستانی فراهم شود.»

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۶۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری گفت:۴۰۰ میلیارد تومان سازمان‌های بیمه به دانشگاه علوم پزشکی استان بدهکار هستند که پرداخت این مطالبات در تحقق اهداف علوم پزشکی استان می‌تواند بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، محمدحسین اعرابی، امروز_ یکشنبه دوم اردیبهشت_ در نشست خبری با اشاره به هفته سلامت اظهار کرد: بالا رفتن سلامت جامعه نیازمند مشارکت حداکثر همه افراد جامعه است و رسانه‌ها می‌توانند در بالا بردن سطح سلامت و سواد سلامت نقش مؤثری ایفا کنند.

وی تصریح کرد: در پنج ماه گذشته سعی شد معوقات پرسنل که بیش از یک سال پرداخت نشده بود، پرداخت شود، همچنین با دریافت مطالبات دانشگاه علوم پزشکی از شرکت‌های بیمه این پرداخت‌ها نظم بهتری خواهند گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: ۴۰۰ میلیارد تومان سازمان‌های بیمه به دانشگاه علوم پزشکی استان بدهکار هستند که پرداخت این مطالبات در تحقق اهداف علوم پزشکی استان می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

اعرابی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم باعث موفقیت کارها می‌شود و در بحث سلامت هم به این شکل خواهد بود، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران در حوزه سلامت می‌تواند موجب رشد زیرساخت‌ها و سلامت عمومی شود که در این راستا، لیست و مجموعه نیازمندی‌های حوزه سلامت استان احصا شده که در اختیار آنها قرار خواهد گرفت، این مجموعه می‌تواند در جهت هدفمند شدن کمک خیرین و حل مشکلات بر اساس اولویت‌ها بسیار حائز اهمیت باشد.

وی با بیان این‌که سرانه پزشکی و بهداشتی استان نسبت به متوسط کشور مناسب است، افزود: پروژه عمرانی الحاقی بخش هاجر در اولویت اول نسبت به پروژه‌های عمرانی دیگر است، این پروژه در سه فاز در حال اجراست که فاز اول آن شامل بخش اورژانس و رادیوتراپی است حداکثر در نیمه اول سال به شرط تأمین اعتبار تکمیل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی در بیمارستان هاجر بخش اورژانس است که با تکمیل فاز اول این مشکل برطرف خواهد شد.

اعرابی گفت: سالانه ۲۰ درصد به دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی استان اضافه می‌شود که در تلاش هستیم دو دانشکده پزشکی و پیراپزشکی تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تلاش شده رشته‌های که نیازمند بوم استان و کشور است در این دانشگاه توسعه داده شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: در جهت تجهیز بیمارستان و مراکز درمانی استان نزدیک به هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم اعتبار جذب شده است.

پزشک خانواده در شش شهر بزرگ استان اجرایی خواهد شد

علی ضامن صالحی‌فرد رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری نیز با اشاره به شعار هفته سلامت اظهار کرد: ۳۰۸ خانه بهداشت فعال، ۹۴ پایگاه سلامت و ۲۴ مرکز شبانه روزی در استان در راستای ارتقا سلامت در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه سلامت پرچم‌دار سلامت خانواده و جوانی جمعیت است ادامه داد: در شش شهر بالای ۲۰ هزار نفر استان پزشک خانواده اجرایی خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال‌وبختیاری، تصریح کرد: چهارمحال‌وبختیاری به عنوان اولین استان مطالعه ارتقا سطح سواد دانش آموزان عشایری را اجرا خواهد کرد و نیازهای عشایر استان در حوزه سلامت احصا خواهد شد.

کد خبر 746649

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • ضرورت توجه به مطالبات پرستاران در مازندران
  • بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • ۴۰۰بدهی میلیارد تومانی بیمه‌ها به دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال‌وبختیاری
  • علوم انسانی متهم است که سر سفره مردم نیست/ ضرورت گفت‌وگو با سایر علوم
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان