Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:27:24 GMT

گیلان| اشکورات ۲۲ روز پس از سیل همچنان تنهاست

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۰۲۵۹

گیلان| اشکورات ۲۲ روز پس از سیل همچنان تنهاست

‍‍‍‍‍‍

با وجود گذشت ۲۲ روز از سیل "اشکورات" شهرستان رودسر مردم این منطقه همچنان مشکلات زیادی دارند و از بی‌توجهی مسئولان این شهرستان گله‌مند هستند. ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، بیش از 22 روز پیش بود که سیلی عظیم بخش عمده‌ای از روستای "کاکرود" بخش "اشکورات" شهرستان رودسر را تخریب کرده و خسارات زیادی به مردم این منطقه وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخریب مسکن، از بین رفتن دام‌ها، تخریب باغ‌ها و از همه مهم‌تر مرگ چندتن از اهالی روستای "کاکرود" از جمله مشکلاتی بود که برای مردم این منطقه پیش آمد اما امروز بی‌توجهی مسئولان نمکی بر زخم مردم شده است.

در روزهای ابتدایی وقوع سیل بسیاری از مسئولان در محله وقوع حادثه حضور پیدا کردند اما ظاهراً پس از گرفتن عکس‌های یادگاری فراموش کردند که مردم "اشکورات" به‌جای وعده و وعید نیازمند اقدام و عمل هستند.

با وجود اینکه فرماندار و سایر مسئولان رودسر در خبرهای متعددی از ایجاد راه و کمک به مردم سخن گفته بودند اما امروز شاهد هستیم که وضعیت مردم خلاف این سخنان را اثبات می‌کند.

در شرایط کنونی مسئولان شهرستان رودسر به ویژه فرماندار این شهرستان به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان موظف است تا هرچه سریعتر نسب به رفع مشکلات مردم اقدام کرده و یا پاسخی برای کم‌کاری‌های رخ داده ارائه کند.

مردمی که تمام زندگی آن‌ها از بین رفته است طاقت ندارند گوشه‌ای بنشینند، دست روی دست بگذارند و تنها شنونده وعده‌های پوچ و بدون عمل مسئولانی باشند که به‌دنبال پر کردن گزارش عملکرد خود هستند.

انتهای پیام/م

R7877/P1486/S6,71/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس افزود: در بازدید‌های گروه گشت و بازرسی این اداره مشخص شد که بند خاکی ایجاد شده به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع در بستر مسیل شورلق باعث اختلال در آب گذری و تغییر در شرایط هیدرولیکی رودخانه شده است.

مرتضی کریمی فرد افزود: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، گروه گشت و بازرسی این اداره با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری پاسگاه انتظامی مزداوند به وسیله ادوات مورد نیاز نسبت به تخریب این بند خاکی و رفع تصرف حریم و بستر مسیل مذکور اقدام کرد.

وی گفت: گروه گشت و بازرسی این اداره به طور مداوم در منطقه در حال گشت زنی است و به محض شناسایی هر گونه ساخت و ساز و یا انسداد غیر مجاز در بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها برای رفع تصرف اقدام می‌کند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان سرخس افزود: رصد و پایش تمامی رودخانه‌های واقع در محدوده عملیات این ‏اداره در راستای عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود و این موضوع تا ظرفیت کامل و رفع بحران ‏از منطقه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • زمین از مردم، ساخت و ساز از مسئولان
  • مسیر رویایی در اشکورات گیلان
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • رفع تصرف ۱۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • تخریب بند خاکی غیرمجاز در سرخس
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌