Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین فارغ‌التحصیلی و ادای سوگند حدود ۵۰ نفر دانشجوی ایرانی در رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی در دانشگاه پزشکی بلاروس در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که با حضور نماینده منطقه‌ای وزارت علوم، نماینده سفارت جمهوری اسلامی ایران در حضور رئیس و معاونین دانشگاه پزشکی بلاروس برگزار شد، از فارغ التحصیلان ایرانی این دانشگاه تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر احمد غلامی ضمن تبریک به فارغ‌التحصیلان ایرانی دانشگاه پزشکی بلاروس گفت: دانشجویان ایرانی با موفقیت توانستند در رشته‌های موثری مانند پزشکی و دندانپزشکی تحصیلات خود را به اتمام رسانده که حاکی از تلاش و همت آنان و نشانگر روابط خوب علمی و فرهنگی دو کشور می‌باشد.

رایزن علمی منطقه با اهدای مدارک فارغ التحصیلی و هدایایی ویژه به فارغ التحصیلان ایرانی، موفقیت دانشجویان ایرانی را پاس داشته و ارتقای دانش، تعهد اخلاقی و مسئولیت اجتماعی را مهمترین عناصر لازم برای همه متخصصین ایرانی به خصوص پزشکان و دندان پزشکان کشور در خدمت به مردم کشورمان توصیف کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بلاروس دانشجوی ایرانی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مرادصحرایی: امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • امتیاز ویژه برای دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • نقش مؤثر مراکز مشاوره در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ‌التحصیلان
  • بررسی نقش مراکز مشاوره و سبک زندگی در اشتغال‌پذیری دانشجویان و فارغ التحصیلان
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی