Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، مدیر پست های بلافصل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان گفت: ترانس های T9 و T10 پست فشار قوی نیروگاه مسجدسلیمان که دارای سطح ولتاژ 132/400 کیلوولت است در مجموع با ظرفیت 400 مگاولت آمپر بار عظیمی از برق شهرهای مسجدسلیمان، ایذه و اندیکا را تغذیه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا قصابیان ادامه داد: این ترانس ها از ابتدای راه اندازی دارای 6 دستگاه فن بوده که می بایست 12 دستگاه فن برای هر ترانس در نظر گرفته می شد، که همین امر در اوج گرما باعث بالا رفتن دمای روغن و آسیب جدی به سیم پیچ ترانس ها می شد، لذا با توجه به گرمای شدید در فصل تابستان و جلوگیری از آسیب پذیری این ترانس ها، با افزایش 6 عدد فن 2/2 کیلو وات برای هر ترانس، مانع از بالا رفتن دمای روغن ترانس ها شدیم.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارکنان تیم اجرایی پست های بلافصل و دستگاه نظارت شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه مسجدسلیمان طراحی مدارها، کابل اندازی و مونتاژ تابلوها جهت اضافه نمودن 6 دستگاه فن 2/2 کیلو وات برای هر ترانس و در مجموع 12 عدد فن برای ترانس های T9 و T10 در کوتاه ترین زمان ممکن انجام و در مدار تولید قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیروگاه مسجدسلیمان نصب و راه اندازی خوزستان برق آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در شهر مشهد تولید می‌شود. - اخبار استانها -

احسان نجاری مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد اظهارداشت: افزایش ورود زائران به شهر مشهد مقدس و میزان ماندگاری آن ها، تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز باعث افزایش میزان تولید زباله در شهر مشهد نسبت به سال گذشته همزمان با اولین ماه سال بوده است.

وی تصریح کرد: طی فروردین ماه سال جاری 54 هزار و 800 تن پسماند از سطح شهر مشهد جمع‌آوری شده است و 2 هزار و 800 تن فقط زباله خانگی جمع‌آوری شده در اولین روز سال جدید بوده که در سال‌های گذشته در این کلانشهر بی‌سابقه بوده است.

نجاری‌مقدم با بیان اینکه بصورت روزانه 1767 تن زباله از سطح شهر مشهد جمع‌آوری می‌شود، خاطرنشان کرد: هر ثانیه بیش از 20 کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود.

مدیرکل اداره نظارت و هماهنگی بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: میزان زباله جمع‌آوری شده در فروردین ماه سال گذشته حدود 50 هزار تن بوده است و کل پسماند جمع‌آوری شده سال 1402 بیش از 650 هزار و 300 تن اعلام شده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • یک کیلو گوشت چند سیخ کباب چنجه دارد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • خوردنی و غذاهایی که افسردگی شدید می آورند
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان