Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@07:53:13 GMT

وقف زمینی برای احداث درمانگاه در شهر عنبران

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۰۹۲۷

وقف زمینی برای احداث درمانگاه در شهر عنبران

خبرگزاری شبستان: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهر عنبران با وقف زمینی برای احداث درمانگاه به صف واقفین خیراندیش این شهر پیوست.

حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حجت الاسلام یاور مرادی امام جمعه شهر عنبران با وقف زمینی برای احداث درمانگاه به صف واقفین خیراندیش این شهر پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این زمینه به متراژ 400 متر مربع است، تصریح کرد: ارزش مالی این زمین 4 میلیارد ریال است که به نیت احداث درمانگاه وقف شد.

 

حجت الاسلام قیامی، اظهار داشت: بزودی عملیاتی عمرانی این زمین برای عمل به نیت این واقف اجرایی خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، یادآور شد: فرهنگ سازی سنت وقف یک اقدام خداپسندانه و برای رفع نیازهای جامعه است که با توجه به نیاز منطقه به درمانگاه این معضل به واسطه وقف حل گردید.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: برجام مجلس امام صادق ع دهه کرامت ارزانی جشن های دهه کرامت اقتصاد جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران بسته پیشنهادی اروپا به ایران احداث درمانگاه سنت حسنه وقف فرهنگ وقف اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۰۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • کلنگ احداث درمانگاه تخصصی در مهرگان به زمین خواهد خورد