Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:51:06 GMT

جان باختن 62 نفر در سوانح جاده ای همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۰۹۵۸

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: افرادی که جان خود را درسوانح رانندگی در فصل بهار از دست دادند نسبت به زمان مشابه سال گذشته 8 درصد کاهش داشته است.

وی علت عمده کاهش سوانح جاده ای را رعایت اصول راهنمایی و رانندگی دانست و افزود: میزان سوانح جرحی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان خاطر نشان کرد: 676 تن در سوانح رانندگی سه ماهه اول سال جاری مجروح و مصدوم شدند که نسبت به سال گذشته 2 درصد رشد داشته است.

سرهنگ عزیزی خواب آلودگی را مهمترین علت بروز سوانح فوتی و جرحی برشمرد و بر ضرورت استراحت کافی و متوقف کردن وسیله نقلیه هنگام خستگی و خواب آلودگی تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: چندی پیش اعضای یک خانواده برای خرید جهیزیه عروسی به استان های غربی عزیمت کرده و هنگام بازگشت از سفر به علت خواب آلودگی، راننده پراید با خودروی عبوری دنا به صورت جلو به بغل برخورد کرد که سه تن جان باختند.

رئیس پلیس راه استان همدان از رانندگان خواست در صورت خستگی و خواب آلودگی هنگام رانندگی به جای ادامه مسیر و به خطر انداختن جان خود و دیگر سرنشینان وسیله نقلیه، به استراحت بپردازند.

انتهای پیام/ب

62 نفر در سوانح جاده ای همدان جان خود را از دست دادند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۰۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: افزایش جریمه‌های رانندگی از چه زمانی اعمال می‌شود؟

سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا ضمن دیدار با مردم و حل مشکلات آنها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم مربوط به شماره‌گذاری خودروها و تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بوده است.

وی تصریح کرد: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح شده مردم رسیدگی کرده که البته یکی از کارهای خوب است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهمترین مطالبات و درخواست مردم، آموزشگاه‌های رانندگی، اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود؛ نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود؛ بلکه درخواست بخشش بوده است.

حسینی در خصوص نور چراغ خودروها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد، استفاده از چراغ زنون و چراغ با رنگ تماماً سفید مطلقاً ممنوع است، توصیه می‌کنیم از چراغ فابریک خودروها استفاده شود چراکه از شرایط استاندارد برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: اگر خودرویی چراغ زنون داشته باشد در صورت مشاهده جریمه می‌شود چراکه چراغ زنون خطرآفرین است و می‌تواند برای دید دیگر رانندگان خطر ایجاد کند.

رئیس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: استفاده از برچسب، استیکر و تصاویر حتی اگر جنبه تزئینی داشته باشد تخلف است و در صورت مشاهده برای آن خودرو جریمه صادر می‌شود، البته خودروهای تبلیغاتی و امدادی طبق آیین‌نامه می‌توانند بغل نویسی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228995 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • ممنوعیت استفاده از چراغ زنون و استیکر تزئینی برای خودرو
  • جاده چالوس بسته است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور