Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@09:35:33 GMT

شخصیت شناسی افراد براساس لباس

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۱۱۵۵

شخصیت شناسی افراد براساس لباس

 
شخصیت خسیس

شخصیت های خسیس اغلب لباس های کوتاه و تنگ را انتخاب می کنند. پوشش آنها اغلب نشاندهنده یک نوع ناایمنی روانی است. آنها تلاش می کنند تا تمامی تمرکزشان را بر بدنشان متمرکز کنند.


شخصیت شلخته

اگر لباس های شما اغلب اوقات چروکیده و ناهماهنگ باشند، دیگران این را به مفهوم شلخته بودن شما می دانند. لباس پوشیدن به طرز شلخته به دیگران این پیام را می دهد که شما مراقب ظاهرتان، کارتان، آینده تان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیستید و نباید به شما اعتماد کرد.


شخصیت دهن بین و مادی گرا

در هر لباسی که این شخصیت ها می پوشند یک مارک معروف برجسته است. آنها بسیار تمایل دارند که دیگران این مارک ها را ببینند. افراد مختلفی هستند که این نوع لباس پوشیدن را به معنای موفقیت می دانند اما برخی از افراد نیز ممکن است فکر کنند که با یک آدم مادی گرا یا با اعتماد به نفس پایین روبرو هستند که می خواهد با این نوع لباس پوشیدن آن را جبران کند.


شخصیت نمایشی

این افراد به طور معمول کفش ها و لباس هایی با رنگ های تند و غیرمعمول می پوشند. البته این نوع پوشش ممکن است گاهی اوقات مطابق با مد باشد. این افراد اغلب تمایل دارند به دیگران نشان دهند که از آنها مجزا هستند و دوست دارند به چشم بیایند و دیده شوند.


شخصیت پیرو و همرنگ جماعت

آیا شما همیشه از لباس هایی با رنگ ها و مدل های خنثی استفاده می کنید و هرگز نوع دیگری لباس نمی پوشید؟ اگر پاسخ مثبت است می تواند نشانه ای باشد از اینکه شما تمایل دارید که در جامعه و گروه های مختلف ترکیب شوید و از هرگونه مورد توجه واقع شدن پرهیز کنید.


شخصیت رسمی

افرادی که در بیرون از خانه هرگز لباسی به جز لباس رسمی نمی پوشند، در طی زمان در نظر دیگران انسانی یک بعدی یا فاقد خلاقیت به نظر می آیند.   منبع: سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شخصیت شناسی افراد لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، قیمت خودرو امروز، چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، دومین روز نزولی خود را تجربه می‌کند. اغلب محصولات در بازار کاهشی گزارش می‌شوند، اما تعداد معدودی از آن‌ها، صعودی یا بدون تغییر معامله می‌شوند.

بیشتر بخوانید: چه کسی پاسخگوی افزایش ناگهانی قیمت خودرو است؟

روز گذشته نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو در بازار آزاد کاهشی شد و همین موضوع، دلیلی شد بر کاهش قیمت بیشتر در بازار خودرو. بنابراین از ابتدای روز جاری، بازار خودرو به صورت یک دست منفی گزارش می‌شود، اما شیب کاهش قیمت چندان بالا نیست.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی همانند روز گذشته، نزولی گزارش می‌شود.کوییک اتوماتیک R یکی از هاچ‌بک‌های ارزان‌قیمت دنده اتومات در بازار محسوب می‌شود که از ابتدای روز، تغییری ندارد و با قیمت ۵۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل
شاهین G دیگر محصول تولیدی و رده بالای شرکت سایپا به شمار می‌رود که همانند برادر کوچک‌تر خود، هیچ نوسانی ندارد و به نرخ ۷۶۶ میلیون تومان قابل خریداری است.

دنا پلاس اتوماتیک رکورددار افت قیمت در بازار امروز بوده که ۱۴ میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با نرخ یک میلیارد و ۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

تارا دنده‌ای V۱ یکی از سدان‌های رده بالای ایران خودرو است که از صبح امروز افت پنج میلیون تومانی دارد و با ۷۶۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی به مراتب باثبات‌تر از خودروهای داخلی است. جک J۴ آپشنال اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور بوده که از صبح امروز تغییری ندارد و با ۸۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

فونیکس آریزو ۶ پرو که جزو سدان‌های رده بالای مونتاژی محسوب می‌شود که این خودرو نیز نوسانی ندارد و به نرخ یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

هایما ۸S جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو از ابتدای امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان شده و با یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ یکی از محبوب‌ترین محصولات گروه بهمن به شمار می‌رود که ۴۰ میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228285 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟
  • پیش‌بینی وزش باد در اغلب مناطق خوزستان
  • برطرف شدن اغلب دغدغه‌های حوزه سلامت
  • دیدن «مست عشق» را به دیگران پیشنهاد کنید / از کار با «حسن فتحی» لذت بردم
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست