Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@03:22:43 GMT

کشف ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۱۲۱۰

کشف ۳۰ فقره سرقت داخل خودرو در همدان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در شهر همدان، تیم ویژه ای در اداره مبارزه با سرقت تشکیل و تحقیقات پیرامون شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با مطالعه دقیق پرونده ها مشخص شد تعدادی از سرقت ها با شیوه و شگرد خاص در شب به وقوع پیوسته و این نوع سرقت مربوط به یک باند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار کامرانی صالح بیان کرد: ماموران مبارزه با سرقت تحقیقات تخصصی خود را آغاز و با تلاش های شبانه روزی و جمع آوری ادله و مستندات و با همکاری یکی از افراد محلی، فردی دارای چند فقره سابقه کیفری شناسایی و به صورت غیر محسوس تحت نظر قرار گرفت که نامبرده به همراه شخصی دیگر حین سرقت دستگیر و به اداره آگاهی استان منتقل شدند.

سرهنگ کامرانی ادامه داد: با توجه به سابقه دار بودن متهمان و با تحقیقات محلی مشخص شد نامبردگان با تشکیل باندی حرفه ای اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو می کردند که هر ۲ متهم در بازجویی های فنی و تخصصی به ۳۰ فقره سرقت و وسایل داخل خودرو در مناطق مختلف شهر همدان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده، یکی از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر و تمام محل های سرقت مورد تائید، مالباختگان شناسایی و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز در این نشست از کشف ۱۹۰ هزار نخ سیگار خارجی و قاچاق در این استان خبر داد.

سرهنگ رضا زارعی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی شهید زارعی از یک دستگاه خودروی پیکان وانت که به صورت آشکار مقادیری سیگار روی صندلی سمت شاگرد قرار داده بود بازرسی بعمل آوردند.

وی افزود: حین بازرسی راننده که قصد متواری شدن داشت با اقدامات به موقع از سوی مأموران برای بررسی دقیق تر به مقر انتظامی منتقل و از جاساز این خودرو ۹۵۰ باکس سیگار خارجی و قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه کالای مذکور از استان های غربی بارگیری و به قصد انتقال به تهران حمل می شد، گفت: یک نفر متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 4341645

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت فرماندهی انتظامی همدان بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان شهرکرد شیراز مشهد خرم آباد بیرجند یاسوج خطبه های نماز جمعه مواد مخدر آتش سوزی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد