Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماره‌های جدید ۱۸ مجله تخصصی فارسی و انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در بهار و تابستان سال ۹۷ منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آغاز سال ۹۷ تاکنون، ۱۸ مجله علمی تخصصی دارای مجوز و معتبر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات به چاپ رسیده که از میان آنها ۴ مجله به زبان انگلیسی و ۱۶ مجله به زبان فارسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشکده مدیریت و اقتصاد با چاپ شماره‌های بهار و تابستان هفت مجله تخصصی، رتبه نخست دانشکده‌‌های واحد علوم و تحقیقات به لحاظ تعداد مجلات تخصصی منتشر شده در سال ۹۷ را به خود اختصاص داد.

این مجله‌های تخصصی شامل فصلنامه علمی پژوهشی آینده‌پژوهی مدیریت به مدیر مسئولی عبدالله جاسبی و سردبیری ناصر میرسپاسی، فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد کاربردی به مدیرمسئولی عباس معمارنژاد و سردبیری کامبیز هژیر کیانی، فصلنامه علمی پژوهشی حسابداری و مدیریت به مدیرمسئولی هاشم نیکومرام و سردبیری فریدون رهنمای رودپشتی، فصلنامه علمی پژوهشی خط مشی‌گذاری عمومی در مدیریت به مدیرمسئولی ناصر میرسپاسی و سردبیری کرم‌الله دانشفرد، فصلنامه علمی پژوهشی دانش مالی تحلیل اوراق بهادار به مدیرمسئولی مهدی تقوی و سردبیری دکتر هاشم نیکومرام، فصلنامه علمی عمومی مدیریت فرهنگی به مدیرمسئولی سیدرضا صالحی امیری و دبیر اجرایی فاطمه عزیزآبادی فراهانی هستند.

دانشکده علوم کشاورزی و صنایع غذایی واحد علوم و تحقیقات با چاپ سه مجله در بهار و تابستان ۹۷ در رتبه دوم دانشکده‌های واحد علوم و تحقیقات به لحاظ تعداد مجلات تخصصی منتشر شده در سال ۹۷ تا کنون قرار دارد.

این مجلات تخصصی شامل فصلنامه پژوهش‌های ترویج و آموزش کشاورزی به مدیرمسئولی سیدجمال فرج‌الله حسینی و سردبیری سیدمهدی میردامادی، فصلنامه علمی پژوهشی علوم غذایی و تغذیه به مدیرمسئولی مهرداد قوامی و سردبیری مریم قراچورلو و فصلنامه علمی پژوهشی Journal of Food Biosciences and Technology به مدیر مسئولی و سردبیری مهرداد قوامی می‌شوند.

به گزارش آنا واحد علوم و تحقیقات، دانشکده منابع طبیعی و محیط زیست نیز موفق به چاپ فصلنامه علمی ترویجی انسان و محیط زیست به مدیرمسئولی مجید عباسپور طهرانی‌فرد و سردبیری منصور غیاث‌الدین و فصلنامه علمی پژوهشی علوم و تکنولوژی محیط زیست به مدیرمسئولی مجید عباسپور طهرانی‌فرد و سردبیری پروین نصیری شد.

دانشکده علوم و فناوری‌های پزشکی نیز در این دوره دو فصلنامه شامل فصلنامه علمی پژوهشی پاتوبیولوژی مقایسه‌ای به مدیرمسئولی احمد اصغری و سردبیری پژمان مرتضوی و فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت بهداشت و درمان به مدیرمسئولی سید جمال‌الدین طبیبی و سردبیری امیراشکان نصیری‌پور به چاپ رساند.

دانشکده عمران، معماری و هنر فصلنامه علمی پژوهشی هویت شهر را به مدیر مسئولی حمید ماجدی و سردبیری فرح حبیب به چاپ رساند.

همچنین دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی موفق به چاپ فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات توسعه اجتماعی ایران به مدیرمسئولی مهرداد نوابخش و سردبیری سروش فتحی و فصلنامه علمی عمومی International Journal Of Social Sciences به مدیر مسئولی مصطفی ازکیا و سردبیری مهرداد نوابخش شد.

دانشکده مکانیک، برق و کامپیوتر فصلنامه علمی عمومی Journal Of Advances in computer Engineering and Technology را به مدیر مسئولی امیر مسعود رحمانی و سردبیری احمد خادم‌زاده به چاپ رساند.

دانشکده علوم پایه نیز موفق به چاپ فصلنامه علمی پژوهشی International Journal of Industrial Mathematics به مدیرمسئولی فرهاد حسین‌زاده لطفی و سردبیری توفیق الله ویرانلو شد.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی

معصومه مهربان گفت: درحال حاضر فرآورده‌های غذایی بدون گلوتن در کشور به میزان بسیار محدود تولید می‌شود، بیماران مبتلا به سلیاک در صورت مصرف نان و کیک و سایر مواد غذایی دارای گلوتن دچار حملات این بیماری خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروزه امنیت غذایی یکی از ارکان پیشرفت و توسعه در دنیا است، تصریح کرد: از همین رو گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی برای دستیابی به امنیت غذایی پایدار به ویژه در حوزه فرآورده‏‌های حاصل از غلات و شبه غلات (کینوا) کم آب‌بر، برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر گروه پژوهشی کیفیت و ایمنی مواد غذایی پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی عنوان کرد: آرد بدون گلوتن مخصوص بیماران سلیاکی غنی از فیبر و پروتئین، امگا ۳ و امگا ۶ و آنتی‌‏اکسیدان‏‌های طبیعی است که برای سایر افراد از جمله کودکان، نوجوانان، سالمندان، ورزشکاران و ... نیز توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • تولید آرد بدون گلوتن توسط پژوهشکده علوم و فناوری مواد غذایی جهاددانشگاهی
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود