Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@08:00:52 GMT

نامه باشگاه استقلال به سازمان لیگ درباره دربی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۱۹۶۷

نامه باشگاه استقلال به سازمان لیگ درباره دربی

به گزارش پارس نیوز، وینفرد شفر و مسئولان باشگاه استقلال اصلا تمایل ندارند در دیدار سوپرجام مقابل رقیب سنتی در روز 29 تیر به میدان بروند به خصوص وقتی که این تیم فردا تصمیم دارد به مدت 10 روز راهی ترکیه شود.

با این شرایط مسئولان باشگاه استقلال نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کرده و خواستار برگزاری مسابقه دو تیم در نیم فصل مسابقات لیگ برتر شده‌اند!

این درخواست باشگاه استقلال در حالی صورت گرفته سازمان لیگ در تاریخ پیشنهادی باشگاه استقلال نمی‌تواند مسابقه فوق را برگزار کند و باید دید سرانجام این دیدار چه زمانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: باشگاه استقلال ترکیه استقلال سازمان لیگ مسابقات لیگ برتر دربی باشگاه استقلال سازمان لیگ پارس نامه سوپرجام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌، مسابقه «دوست فلسطینی من» با هدف تقویت حس انسان‌دوستی، همدلی و همبستگی با کودکان فلسطینی و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری توسط کانون پرورش فکری کشور برگزار شد.

بر این اساس؛ در بخش نامه نگاری، فاطمه طالشی از مرکز فرهنگی هنری تنکابن و آیناز جنت علیپور از مرکز فرهنگی هنری کتالم به عنوان برگزیده کشوری تقدیر شدند. 

۶۵ اثر در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری به مرحله‌ی پایانی این مسابقه راه پیدا کردند که از این تعداد، ۱۵ اثر در بخش نقاشی و ۱۵ اثر در بخش نامه‌نگاری به عنوان برگزیده اعلام شده است.

در مجموع حدود ۸۰۰ اثر در بخش نقاشی و ۷۵۰ اثر در بخش نامه‌نگاری به دبیرخانه این‌رویداد ادبی و هنری ارسال شده بود.

کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه آثار خود را به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها در انتظار نامه خوزستانی‌ها به سازمان لیگ
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • میلان ۱-۲ اینتر/ ستاره دوم با فتح دربی دلامادونینا بر قلب نراتزوری نشست+ فیلم
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس