Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-30@03:22:28 GMT

مبلغ بدهی مجری تبلیغات محیطی به سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۲۲۷۹

مبلغ بدهی مجری تبلیغات محیطی به سازمان لیگ

مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ گفت که مجری تبلیغات محیطی هنوز بدهی خود را پرداخت نکرده است.

به گزارش مشرق، صادق درودگر درباره طلب سازمان لیگ از شرکت مجری تبلیغات محیطی مسابقات فصل هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: از طلبی که سازمان لیگ از شرکت امین سیمای کیش داشته تاکنون هیچ مبلغی پرداخت نشده است. برای همین طبق مسئولیتی که دارم به بخش حقوقی سازمان لیگ نامه نوشتم تا این موضوع از راه حقوقی پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش حقوقی مکاتبات را انجام داده و سازمان لیگ منتظر زمان دادگاه است.

وی با بیان اینکه جلسات بین سازمان لیگ و شرکت امین سیمای کیش برای پرداخت این طلب نتیجه نداده است, عنوان کرد: کل مبلغ قرارداد سازمان لیگ با این شرکت  76 میلیارد تومان بوده که تنها 17 میلیارد آن پرداخت شده, هرچند امسال کار خوبی انجام شده و قرار است که تبلیغات محیطی را خود سازمان لیگ انجام دهد. در بازرگانی سازمان داریم یک کار جدید را شروع کنیم. طبیعی است که شاید  در ابتدا ضرر مالی داشته باشیم اما با این کار دیگر پول تبلیغات در فوتبال می‌ماند و دردی برای همیشه دوا خواهد شد.

با این حساب طبق اعلام مسئول کمیته بازاریابی سازمان لیگ مبلغ بدهی شرکت امین سیمای کیش به سازمان لیگ 59 میلیارد تومان است که بخش قابل توجه‌ای از این مبلغ متعلق به باشگاه‌های لیگ برتری خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی تبلیغات محیطی سازمان لیگ صادق درودگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۲۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد

به گزارش ورزش سه بعد از اینکه حکم کمیته تعیین وضعیت در مورد طلب رضا اسدی از باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف تایید شد چند ماهی طول کشید تا پرسپولیس مجبور به پرداخت مطالبات این بازیکن شود. 

باشگاه پرسپولیس در ماه های گذشته دنبال این بود تا در مورد مدل پرداخت مطالبات این بازیکن با او و مدیر برنامه هایش به توافق دست یافته و در چند بخش این مبلغ را پرداخت کند یا چک بدهد اما در این مورد توافقی حاصل نشد.  

حالا و در شرایطی که باشگاه پرسپوليس فقط سه روز تا تسویه حساب با این بازیکن مهلت دارد تلاش های درویش برای فراهم کردن پول طلب این بازیکن نتیجه داده و قرار است به زودی طلب اسدی که چیزی بالغ بر دو میلیارد و یکصد میلیون تومان است به او پرداخت شود. 

بدین ترتیب مهمترین مانع دریافت مجوز حرفه ای در بخش تسویه حساب با طلبکاران باشگاه حل شده و هواداران پرسپولیس می توانند نفس راحتی بکشند. 

رضا اسدی در لیگ بیست و یکم یک فصل برای پر کردن بازی کرد و گفته شد بالاترین مبلغ قرارداد در این تیم به او اختصاص یافته اما شرایط برای این بازیکن خط میانی خوب پیش نرفت. با این حال او بعد از آن در تراکتور و سپاهان در نقش یک مهاجم یکی از بهترین های لیگ برتر بوده و به پیراهن تیم ملی هم رسید.

دیگر خبرها

  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • راهکار استقلال برای حل شدن ماجرای بدهی به سانتاکلارا
  • پرسپولیس پول اسدی را فراهم کرد
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • ستاره‌های فوتبال در نوروز پولدار شدند!
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  •   آزادی سه محکوم جرائم مالی توسط نیکوکار ناشناس در شادگان