Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@10:32:45 GMT

آماده کسب بهترین نتیجه هستیم

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۲۲۸۷


به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ حمید رشیدی سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان افزود: پس از رسیدن تیم به تاشکند (15 تیر ماه) تمرینات سبکی را در محل برگزاری مسابقات انجام دادیم. تمرینات از روز گذشته ( 16 تیر ) شکلی جدی تر به خود گرفت تا نفرات به شرایط مطلوب برای حضور در این مسابقات نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی درباره وضعیت حسین سلطانی، وزنه بردار 77 کیلوی کشورمان گفت: او روز گذشته تمرینات خوبی داشت و به 90 درصد آمادگی هم رسید. امیدواریم بتواند در روز مسابقه با روحیه بالا به نتیجه مورد نظر برسد که با توجه به آمادگی جسمی و روحی بالایی که دارد، کسب این موفقیت دور از ذهن نیست.

سرمربی تیم ملی در خصوص افشین طاهری و عارف خاکی در دسته 85 کیلوگرم اشاره کرد و افزود: این دو وزنه بردار تمرینات راضی کننده ای داشتند و خود را با شرایط آب و هوایی تاشکند مطابق کرده اند. خوشبختانه این دو مصدومیتی ندارند و باوجود رقابت میان نفرات حاضر، امیدوار به کسب نتیجه ای قابل قبول هستیم. درباره آمادگی رسول معتمدی در دسته 94 کیلوگرم هم باید بگویم با توجه به اینکه او در نخستین حضور آسیایی اش به مدال رسید، دوست داریم این تجربه در نخستین مسابقات قهرمانی جهان هم تکرار شود و دست پر به ایران بازگردد.

وی با اشاره به تغییر دسته رحمان اورامه گفت: با توجه به تحلیلی که از وضعیت سایر تیم ها و جدول مسابقات داشتیم و البته مصدومیت جزئی که در کمرش به این جمع بندی رسیدیم تا وی به دسته 105 کیلوگرم برود. با این تصمیم، وی مجبور به کاهش وزن نشد و از سویی، زمان مناسبی هم در اختیار وی قرار گرفت تا مصدومیت باعث آزارش نشود و بتواند به مرز آمادگی برسد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزنه برداری سرمربی تیم ملی قهرمانی آسیا سلطانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.
لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.
لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • لهستان: برای طرح اشتراک‌گذاری هسته‌ای ناتو آماده‌ایم
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی