Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران، گفت: ویژه‌برنامه صادقانه زندگی کنیم، در مساجد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط عمومی مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، حجت الاسلام صادق زاده در نشست ائمه جماعات مساجد ضمن تشریح ویژه برنامه‌های شهرداری تهران در سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: با الهام از ویژگی‌های شیعه در حدیث مشهور بنیانگذار فقه جعفری، امسال کلیه آیین‌نامه‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات ما به مناسبت شهادت آن امام همام در پایتخت ایران اسلامی با نماد"صادقانه زندگی کنیم" انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران ضمن تأکید بر ایجاد وحدت رویه در انجام فعالیت‌های دینی و فرهنگی، گفت: در سال جاری تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری باشکوه مراسم شهادت رئیس مذهب شیعه در اماکن عمومی و مذهبی شهر تهران تدارک دیده شده است.

 

وی با بیان این مطلب که این برنامه‌ها در راستای تعظیم شخصیت والای رئیس مذهب و توصیه‌های مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید با مشارکت مساجد و هیئات مذهبی برگزار می‌شود، گفت: در این راستا علاوه بر تهیه و تولید گرافیک اطلاع رسان، بنر حدیث شامل خصوصیات و ویژگی‌های شیعه از منظر امام صادق (ع) به شکل زیبایی طراحی و در میان مساجد، ادارات شهرداری تهران و اماکن عمومی پایتخت نظیر ایستگاه‌های مترو و پایانه‌ها، از روز سه شنبه هفته گذشته در حال توزیع است.

 

مشاور شهردار تهران اضافه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغی و با محوریت آموزه‌های دینی مکتب تشیع، تغییر سیمای بصری شهر و هویت بخشی به آن و اهتزار بیرق‌های عزای اهل بیت (ع) در تمامی مناطق  ۲۲ گانه و میادین اصلی شهر در دستور کار مناطق و سازمان زیباسازی شهرداری تهران قرار گرفته است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس جزئیات بسته پیشنهادی اروپا به ایران اوقات فراغت اقتصاد دهه کرامت بسته پیشنهادی اروپا به ایران برجام فوتبال روزنامه بنیانگذار مکتب تشیع مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)