Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:50:51 GMT

حمایت فدراسیون برزیل از ادامه حضور تیته

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۲۷۰۷

حمایت فدراسیون برزیل از ادامه حضور تیته

فدراسیون فوتبال برزیل، حمایت خود از تیته، سرمربی این تیم را اعلام کرد و مدعی شد که 4 سال دیگر، سرمربی برزیلی روی نیمکت سلسائو خواهد شنست.

به گزارش "ورزش سه"، تیته از زمان حضورش  روی نیمکت برزیل، عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته نتایج بسیار خوبی کسب کند. او در مدت زمان حضورش، تا پیش از شکست مقابل بلژیک در یک چهارم نهایی که منجر به حذف برزیل شد، شکستی متحمل نشده بود و رکوردی فوق العاده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم او به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی شناخته می‌شد ولی آنها مقابل بلژیک متحمل شکست شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند. ولی به نظر نمی‌رسد که فدراسیون برزیل قصد قطع همکاری با سرمربی اش داشته باشد.

 

 

 

 

در حقیقت آنها حمایت خود را از تیته اعلام کرده اند و مدعی شده اند که تیته حداقل 4 سال دیگر روی نیمکت سلسائو خواهد نشست و هدایت سبز و زردپوشان را برعهده خواهد داشت.  برزیلی ها قصد دارند با اعتماد به تیته، هم در کوپا آمه ریکا خوش بدرخشند هم برنامه ای طولانی مدت برای جام جهاین قطر داشته باشند.

برزیل تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 (روسیه) تیته (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برزیل تیم ملی برزیل جام جهانی 2018 روسیه تیته سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرخ پوشان تبریزی که دو روز قبل به پایان همکاری توافقی و دو طرفه با پاکو خمس رسیدند، در فاصله هفت بازی مانده تا اتمام لیگ بیست و سوم تصمیم به انتخاب یک گزینه نام‌آشنا گرفتند که تجربه حضور روی نیمکت این تیم را داشته است.

به نقل از ورزش سه باشگاه تراکتور که قبل از همکاری با پاکو خمس در میانه‌ی راه فصل 02-1401 کارش در لیگ‌برتر را همراه با قربان بردیف پیش برده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفته و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم هدایت تراکتور را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داده بود، با نظر محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه دوباره در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا به زودی معارفه خواهد شد.

باشگاه تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده و این سرمربی دوباره به تبریز برمی‌گردد.

تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی موقت در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران حاضر خواهد شد، اما پس از این مسابقه قرار است قربان بردیف به‌عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی معرفی شود.

ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو ستاره خارجی تراکتور که در گذشته شاگرد بردیف بودند هم نظر مثبتی روی این انتخاب داشتند و زنوزی نیز نظر مثبتی روی بازگشت این سرمربی داشته تا جانشین پاکو خمس مشخص شود.

بردیف در آذرماه سال گذشته و پس از نیم‌فصل همکاری با تراکتور تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را برعهده بگیرد که البته حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید تا حالا دوباره در آستانه بازگشت به تراکتور باشد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896352

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • سرمربی رم در فصل آینده مشخص شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • نیمکت خالیِ پرشور
  • بزرگترین کابوس رئال مادرید در لیگ قهرمانان
  • پدر فوتبالی سردار آزمون در یک‌قدمی نیمکت تراکتور
  • حمایت سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان از عملکرد تیمش/ کار بزرگی کردیم