Web Analytics Made Easy - Statcounter

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، 16 دی سال 1402 در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال اعلام شد که علی آقامحمدی عضو جدید هیئت مدیره به جای علی خانی انتخاب شده است. از تاریخ اعلام شده تا امروز علی آقامحمدی حتی در یک جلسه هیئت مدیره باشگاه شرکت نکرده و البته از سوی مراجع رسمی هم هیچ خبری مبنی بر اینکه آیا او قرار است به عنوان عضو هیئت مدیره باقی بماند یا خیر اطلاع رسانی نشد اما با این وجود وی در هیچ یک از تصمیمات مهم باشگاه استقلال حضور نداشت.(اینجا ببینید)

این روزها که اختلافات بین جواد نکونام و علی خطیر مدیرعامل باشگاه عمیق تر از هر زمان دیگری شده و حتی کار به مصاحبه های متعدد بازیکنان کشیده شده تصور می شد که هیات مدیره باشگاه استقلال و شخص علی آقا محمدی به عنوان فردی کارکشته به این مسائل ورود کند اما طبق آخرین پیگیری خبرنگار ورزشی آنا، آقا محمدی از هیات مدیره باشگاه استقلال کناره گیری کرده و تلویحا عدم تمایل خود را برای حضور در چنین فضای کاری اعلام کرده است.

غیبت وی در نشست های هیات مدیره, عدم امضای صورت جلسه های مهم باشگاه استقلال و ... نشان می دهد که آقا محمدی تمایلی برای همکاری و حضور در هیات مدیره استقلال ندارد و به همین علت اعلام کرده تصمیم ندارد در هیات مدیره باشگاه استقلال فعالیت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی معرفی شدند
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود
  • داوری نهایی چهارمین دوره جشنواره خودنویس برگزار شد
  • اعلام منتخبان اولین جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی
  • اعلام منتخبان جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی
  • حضور «گیج‌گاه» در کره جنوبی
  • آغاز ثبت نام در پنجمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی
  • کناره‌گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال
  • کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره باشگاه استقلال