Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اصفهان گفت: امروزه بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه ناشی از تبلیغات وسیع دشمنان و ناآگاهی خانواده ها و جوانان است که اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آنان باید صورت پذیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز احمد رضوانی امروز در جلسه کمیته بانوان شهرستان، ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب امسال با همکاری و همراهی دستگاه ها و ارگان های مختلف انجام شده که این امر شایسته تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اصفهان افزود: مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، روز پنجشنبه همزمان با تشییع پیکرهای مطهر 14 شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود که لازم است علاوه بر بانوان، اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه اصفهان همچون گذشته حضور پرشوری داشته باشند.

رضوانی با اشاره به جنگ نرم و هجمه های فرهنگی دشمنان علیه نظام و ملت ما، اظهار کرد: دشمنان از طرق مختلف درصدد کمرنگ کردن ارزش های دینی و فرهنگی و آسیب رساندن به جامعه بالاخص جوانان ما هستند که با برنامه ریزی صحیح و اقدام به موقع باید توطئه های شوم آنان را برملا سازیم.

وی تصریح کرد: امروزه بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی موجود در جامعه ناشی از تبلیغات وسیع دشمنان و ناآگاهی خانواده ها و جوانان است که اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آنان باید صورت پذیرد.

رضوانی به برخی مشکلات موجود در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: علیرغم مشکلات مختلف و تنگناهای اقتصادی موجود در کشور، مردم ما همواره در صحنه های حمایت از نظام و انقلاب حضور پرشور و گسترده ای داشته اند و نباید از آنان استفاده ابزاری شود.

فرماندار اصفهان اقدامات صورت گرفته در زمینه عفاف و حجاب را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تاکنون گام های مؤثری توسط بسیج در راستای عفاف و حجاب در اصفهان برداشته شده که شایسته تقدیر است اما به دلیل برنامه ریزی های جامع دشمنان در این خصوص، همه دستگاه ها، نهادها و ارگان ها باید همکاری و همراهی لازم را در این رابطه داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همدلی بتوانیم در جهت تحقق اهداف عالی نظام و انقلاب موفق باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ این بانوان که ۴۰ نفر هستند، به صورت خودجوش از حدود یکسال و نیم پیش تاکنون با حضور درپنج ایستگاه متروی اصفهان، به افرادی که پوشش مناسب ندارند تذکر زبانی می‌دهند.
همچنین در این آیین، به دختران نوجوان چادری مسافر مترو، گل اعطا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را انجام دهند
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • نقش مردم در همراهی با پلیس در طرح عفاف و حجاب برجسته است
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالانِ عرصه عفاف و حجاب
  • مردم کردستان خواهان اجرای طرح نور در خصوص حجاب و عفاف هستند
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است