Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از جان باختن دو نفر در اثر حادثه رانندگی در شهرستان مرند خبرداد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، وحید شادی نیا با اعلام این خبر، اظهار کرد: شب گذشته،  برخورد یک دستگاه نیسان با یک دستگاه آردی، در محور اربطان به طرف یامچی از توابع شهرستان مرند، منجر به فوت راننده ۶۰ساله خودروی سواری آردی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی‌ ادامه داد: همچنین به دنبال این حادثه، یکی از سرنشینان خودروی سواری آردی که یک زن ۵۵ساله بوده نیز جان خود را از دست داد.
شادی‌نیا خاطرنشان کرد: براثر این حادثه رانندگی، دو نفر از سرنشینان نیسان نیز مصدوم شده و تحت اقدامات درمانی اورژانس، به بیمارستان کوه کمری انتقال یافتند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی بیمارستان شادی فوت نیسان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی‌لو گفت: در پی وقوع ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو هم در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کد‌های درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند،  ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد