Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ماتادورها در جام جهانی ۲۰۱۸ نه تنها دست از هدایت این تیم کشید بلکه به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال اسپانیا هم خاتمه داد. ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس اسپانیا، فرناندو هیرو و فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که با وجود قرارداد مابین‌ آنها، طرفین به همکاری خود پایان داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر طبق این بیانیه‌، فدراسیون فوتبال اسپانیا با پذیرش استعفای هیرو، با درخواست او مبنی بر عدم بازگشت به پست قبلی‌اش یعنی مدیر فنی تیم ملی هم موافقت کرده است.

هیرو تا دو روز مانده به اولین بازی اسپانیا در جام جهانی 2018 مدیر فنی این تیم بود اما با اخراج سرمربی سابق تیم خولن لوپتگی به دلیل عقد قرارداد با رئال مادرید بدون هماهنگی با مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا، جانشین او شد و توانست ماتادورها را از مرحله گروهی بالا ببرد اما پرونده حضور او و شاگردانش در جام بیست‌و‌یکم با قبول شکست در ضربات پنالتی بازی‌شان مقابل روسیه در مرحله یک هشتم نهایی بسته شد.

بعد از آن ناکامی زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال خروج هیرو از کادر فنی اسپانیا شنیده می‌شد که اکنون این موضوع محقق شده و فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرده که هیرو با هدف ایجاد تغییر در حرفه خود و پذیرش چالش‌های جدید، به همکاری خود با فدراسیون خاتمه داده است.

هیرو دو دوره به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا - اولی در فاصله سال‌های 2007 تا 2011، که دوران طلایی ماتادوها و با ثبت افتخاراتی مانند قهرمانی جهان و یورو همراه بود و دومی از ماه نوامبر سال 2017 تا به امروز – فعالیت داشت و کمتر از یک ماه هم سرمربی ماتادورها شد که البته برای او چندان خاطره‌‌انگیز نبود.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا

مخالفت کورواسود جواب نداد، لوپتگی سرمربی بعدی میلان خواهد بود

طرفداری | به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، میلان با خولن لوپتگی به توافق رسیده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این سرمربی اسپانیایی در فصل آینده روی نیمکت روسونری خواهد نشست. بر اساس خبرها، لوپتگی قراردادی ۳ ساله با میلان امضا می‌کند و قرار است سالانه ۴ میلیون یورو از این تیم دستمزد بگیرد.

خولن لوپتگی ۵۷ ساله که هدایت رئال مادرید، سویا، وولوز و تیم ملی اسپانیا را در کارنامه دارد، موفق به کسب دو قهرمانی اروپا در رده‌های پایه تیم ملی اسپانیا شده و همچنین یک قهرمانی لیگ اروپا با سویا نیز در ویترین افتخارات او دیده می‌شود.

گفتنی است لوپتگی جانشین استفانو پیولی‌ خواهد شد که در پایان فصل جاری میلان را ترک می‌کند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟