Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، درمجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان که با حضور خسرو قمری رییس فدراسیون و چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، محمد رضا اسدی موفق شد در دور دوم رای گیری برای ۴ سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

در این انتخابات، ابتدا سیروس اسدی از کاندیداتوری انصراف داد تا انتخابات با حضور ۳ کاندیدا (محمدرضا اسدی، رضا تقی زاده و آیدین رحمانی رضائیه) برگزار شود که در در دور اول رضا تقی زاده و محمدرضا اسدی با ۶ رای و آیدین رحمانی ۵ رای به خود اختصاص داده تا انتخابات به دور دوم کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دور دوم و در نهایت محمدرضا اسدی با ۹ رای در مقابل ۸ رای رضا تقی زاده برای ۸ سال به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در این مجمع گفت: انتخابات به بهترین شکل ممکن برگزار شد و امیدوارم که رییس انتخاب شده با تمام توان برای پیشرفت این رشته تلاش کند.

وی ادامه داد: ما هم تمام تلاش خود را برای این هیات و برگزاری مسابقات و پیشرفت این رشته خواهیم کرد.

خسرو قمری رییس فدراسیون هم گفت: استان آذربایجان غربی یکی از استان های با پتانسیل بالا در رشته دوچرخه سواری است که امیدوارم با تلاش رییس هیات شاهد پیشرفت روز افزون این استان در این رشته باشیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم اگر اختلاف نظری نیز وجود دارد با گفتگو و همکاری حل شده و همه برای پیشرفت و توسعه این رشته تلاش کنند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری اظهار کرد: رییس فدراسیون باید از پتانسیل بخش خصوصی در توسعه و پیشرفت رشته دوچرخه سواری استفاده کنند.

قمری در خاتمه گفت: همگانی کردن دوچرخه سواری و برگزاری کلاس های آموزشی باید جزو اولویت های هیات باشد.

 

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خسرو قمری محمدرضا اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، دکتر یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت را به عنوان «رییس هیات اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر یونس پناهی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت

«نظر به توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ، به عنــوان نایب‌رییس شــورای‌عالی و رییس هیأت اجرایی سی امین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی منصوب می شوید تا ضمن راه اندازی دبیرخانه جشنواره مذکور در آن معاونت، تدبیر سازوکار اجرایی، انتصاب دبیر جشنواره و سایر اقدامات مورد نیاز را پیگیری و عملیاتی کنید.

امید است با توجه به تجربیات ارزشمند و درایت جنابعالی، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این دوره از جشنواره، با رویکرد توسعه تحقیقات مسأله محور و رعایت عدالت و شفافیت در فرآیندهای ارزیابی و اجرایی باشیم.»

کد خبر 6093038

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • تران آن هونگ رییس داوران جشنواره فیلم شانگهای ۲۰۲۴ شد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر