Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@07:14:44 GMT

غرق شدن دو برادر در کانال آب کشاورزی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۳۹۶۰

ساعت 24-به محض حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه، مشخص شد که افراد حادثه‌دیده برای شنا به داخل کانال آب رفته و به‌علت عدم مهارت در فنون شنا، غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از غرق شدن دو برادر در کانال آب کشاورزی در روستای یوسف آباد این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ «سیاوش علی‌فام» در تشریح این خبر، گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر غرق شدن دو برادر 25 و 27 ساله در کانال آب کشاورزی در روستای «یوسف‌آباد» شهرستان شبستر در آذربایجان شرقی، بلافاصله مأموران انتظامی همراه گروه‌های امدادی، به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به محض حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حادثه، مشخص شد که افراد حادثه‌دیده برای شنا به داخل کانال آب رفته و به‌علت عدم مهارت در فنون شنا، غرق شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر تصریح کرد: با تلاش گروه‌های امدادی و مأموران انتظامی، اجساد غرق‌شدگان از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

علی‌فام به شهروندان توصیه کرد: از شنا کردن در کانال‌های آب، استخرهای کشاورزی و غیرمجاز خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر

نیکروز سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دو نفر سارق زن و مرد که از شهرستان های مشگین شهر و پارس آباد اقدام به سرقت طلا کرده بودند دستگیر شدند.

وی گفت: این دو نفر آقا و خانم غیر بومی که اقدام به سرقت و کش زنی طلا از طلا فروشی های سطح شهرستان های اردبیل و مشگین شهر کرده بودند با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا های مسروقه از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی مشگین شهر افزود: درحال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کردند.

سلیمانی گفت: در این زمینه پرونده قضائی تشکیل و بررسی های بیشتر در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 6093684

دیگر خبرها

  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • درگیری در یک ورزشگاه در فیروزآباد
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان