Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه درحاشیه بازدید از طرح 46 هزار هکتاری دشت سیستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید از این طرح مهم به منظور بررسی مشکلات و کمک به رفع آنها در دستور کار دولت قرار گرفت.
وی به نقل از مجری طرح افزود: این طرح با افزون بر 65 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال آماده بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور ادامه داد: هم اینک از 17 ایستگاه پمپاژ طرح 14 ایستگاه آماده بهره برداری است.
وی گفت: با توجه به اینکه زیر ساخت های طرح برای 150 هزار هکتار زمین از دشت سیستان آماده شده اما آبدهی به 46 هزار هکتار در اولویت قرار دارد.
رحمانی فضلی تاکید کرد: امیدواریم این طرح برای بهره برداران بخش کشاورزی شمال سیستان و بلوچستان مثمرثمر باشد.
به گزارش ایرنا وزیر کشور در سفر یک روزه به شمال سیستان و بلوچستان علاوه بر طرح 46 هزار هکتاری آبیاری نوین دشت سیستان از بازارچه مرزی تخت عدالت، منطقه ویژه رامشار و محدوده منطقه آزاد سیستان بازدید می کند.
همچنین شرکت در نشست با معتمدان شهرستان زهک، نشست بررسی مشکلات سیستان با حضور معاونان وزرا و شرکت در شورای اداری سیستان و بلوچستان از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور و هیات همراه به این استان است.
معاون آب و خاک و مدیر کل دفتر بحران وزارت جهاد کشاورزی، نمایندگان مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی، معاونان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، استاندار جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی استان وزیر کشور را در این سفر همراهی می کنند.
سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال استان سیستان و بلوچستان و همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
3213**7316 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان سیستان و بلوچستان بخش کشاورزی جنگل مجلس شورای اسلامی وزارت جهاد کشاورزی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که عزم دولت برای حل مشکل مسکن جدی است، گفت: فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهرداد بذرپاش  در مراسم افتتاح 8 هزار و 404 واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه رشد خوبی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن ایجاد شده است که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز عملیات اجرایی 10 هزار و 221 واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

وی با اعلام این‌که  فرآیند ساخت نهضت ملی مسکن از 2 میلیون و 540 هزار واحد عبور کرد، افزود: عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است. آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی 3.8 در سال 1399 به مثبت 4.8 در سال گذشته خبر می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • باران چگونه تنش آبی سیستان و بلوچستان را شست؟
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده