Web Analytics Made Easy - Statcounter


عضو شورای شهر اردبیل گفت: در فضای مشارکتی اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی رغبت و انگیزه سرمایه‌گذاران در همراهی شورا و شهرداری اردبیل ستودنی است  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یونس رونقی جلسه کمیسیون عمران شورای شهر اردبیل اظهار کرد: همین که شهرداری 30 پروژه کوچک و بزرگ را در شورابیل در حال اجرا دارد تا بتواند این مجموعه را جذاب‌تر و زیباتر از گذشته برای حضور همشهریان و گردشگران مهیا کند خود جای قدردانی دارد چرا که برخی از ادارات و نهادها حتی قادر به پرداخت هزینه‌های جاری خود نیستند چه برسد به اینکه پروژه‌ای اجرا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یکی از عوامل موثر در کمک و همراهی شهرداری را در این شرایط مالی رغبت سرمایه‌گذاران برای حضور در مجموعه‌های عظیم خدمات‌رسانی، عمرانی و کارهای فرهنگی توصیف و خاطرنشان کرد: در کنار پیست پیاده‌روی شورابیل که یک پروژه بی‌نظیر در کشور محسوب می‌شود رینگ دوم شورابیل که محل تردد هموطنان با خودروهایشان است آماده شده و با آسفالت‌ریزی به زودی عبور و مرور در این مسیرو رینگ انجام خواهد شد.
عضو شورای شهر اردبیل استقبال همشهریان را از پیست پیاده‌روی شورابیل برای انجام فعالیت‌های بدنی و تندرستی بی‌نظیر خواند و افزود: با مهیا شدن این زیرساخت خانواده‌ها باید بدون بهانه در ارتقای سلامت و تندرستی خود از این مجموعه استفاده کنند که امیدواریم در بهترین شرایط این فضا و امکانات همچنان توسعه یافته و تقویت شود.
رونقی در مورد پل قدس و شرایط اجرایی این پروژه عظیم بیان کرد: در این وضعیت سرسام‌آور قیمت‌ها که در برخی از مصالح قیمت‌ها تا سه برابر رشد یافته پروژه پل قدس با نهایت دقت و کیفیت در حال اجراست و پیمانکار به رغم همه محدودیت‌ها به دنبال راهکاری است تا سریعتر این پروژه را جمع‌بندی کرده و به نتیجه برساند.
وی افزود: ما در چنین شرایطی جز حمایت از شهردار و مجموعه پرتلاش آن نمی‌توانیم هیچ خواسته و مطالبه دیگری داشته باشیم که از طرف همه شهروندان و اهالی اردبیل از تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه شهردار اردبیل و مجموعه پرتلاش آن قدردانی می‌کنیم.
 
هیچ نهادی به اندازه شورا و شهرداری تحرک عمرانی ندارد
در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون خدمات شورای شهر اردبیل گفت: هیچ نهادی در استان اردبیل به اندازه شورا و شهرداری تحرک و برنامه‌ریزی عمرانی و اجرایی ندارد به طوری که در نقطه به نقطه شهر اردبیل آثار این کار عمرانی مشهود است.
رحیم آقازاده اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مناسبت‌های پیش رو تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر اردبیل افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا همشهریان از آثار و برکات این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.
وی به محدودیت درآمد شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: ما راهی جز جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی و گردشگری نداریم که نیاز است در یک گام موثر زیربنا و مقدمات این جلب مشارکت سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.
عضو شورای شهر اردبیل ادامه داد: در بازدیدی که اعضای شورای شهر از پل قدس داشتند ما به عینه به کارهای انجام شده و اولویت کارهای پیش رو پرداختیم و قرار شد به رغم افزایش خرید مصالح مورد نیاز در موعد مقرر پروژه عملیاتی شده و هموطنان بتوانند از آن بهره‌برداری کنند.
آقازاده بیان کرد: در کنار پل قدس پروژه‌های متعدد بهسازی، آسفالت‌ریزی، جدول‌گذاری، پازل‌کاری، اصلاح معابر و بازگشایی مسیرهای مختلف در کنار توسعه فضای سبز و تکمیل طرح‌های گردشگری در شورابیل مورد توجه و دقت است که ما در بازدید از این منطقه شاهد بازگشایی‌ها و خیابان‌کشی‌های متعدد بودیم.
وی افزود: این مسیرگشایی‌ها و خیابان‌کشی در حقیقت به شورابیل و رینگ جدید آن موقعیت خاص بخشیده و خود این می‌تواند زمینه برگزاری رویدادهای متعدد فرهنگی هنری، ورزشی و گردشگری را در این منطقه فراهم آورد.
عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: کلکسیونی از طرح‌های زیربنایی و اساسی در شورابیل که به عمران و ابادانی این منطقه کمک می‌کند در حال انجام است که بخش عظیمی از این پروژه‌ها در سالجاری تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.
آقازاده گفت: شورای پنجم با همبستگی و وحدت نظر از طرح‌های اجرایی شهرداری در حوزه‌های مختلف به ویژه شورابیل حمایت می‌کند و تاکنون پارلمان محلی به چند پروژه سرمایه‌گذاری در این منطقه مجوز داده و زمینه عملیاتی کردن این طرح‌ها را به نوعی تسهیل کرده است. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل جدول خدمات رسانی سرمایه گذاران شهرداری جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورا با بیان اینکه با کمترین امکانات این اقدام جهادی صورت گرفت، گفت: راه اندازی این سامانه اقدام ارزنده‌ای است و مصوبات را می‌توان در سامانه پایش مورد ارزیابی قرار داد. مصوبات دوره پنجم و ششم در سامانه قرار گرفته و امیدواریم مصوبات دوره‌های قبل نیز سریعتر اضافه شود.

احمد صادقی ضمن تقدیر از رئیس شورا جهت راه اندازی سامانه و ماندگار شدن آن به عنوان یکی از اقدامات مثبت شورا، گفت: راه اندازی این سامانه اقدامی در راستای هوشمندسازی و قابل تقدیر است.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه این سامانه علاوه بر ثبت مصوبات می‌تواند با همکاری اعضا، نظارت و پیگیری اجرای مصوبات را نیز انجام دهد، تأکید کرد: شهرداری مواردی را انجام می‌دهد که به کار خود ارتباط دارد و در همین راستا سامانه پایش می‌تواند تمام موارد را بررسی کند.

مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران هم در این جلسه با بیان اینکه مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود، اظهار کرد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده است. مشی ما عدم پاسخگویی نیست و این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها، نشان دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست. نباید فراموش کرد که تلاش ما در مسیر اثرگذاری پاسخگویی قرار دارد.

او افزود: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم، اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی تفاوت نیستیم.

باقری با بیان اینکه نامه چهار عضو شورا در مورد ابهامات قرارداد چین پس از اینکه در رسانه‌ها منتشر شد به دست ما رسید، توضیح داد: تأکید می‌کنم نباید این موضوع را ترویج کرد که ما نظارت گریز هستیم و تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرها را دنبال کنیم.

کد خبر 849326 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شوراى شهر تهران شهرداری شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!