Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز از تلاش‌های اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج برای پیگیری روندِ درمان "محمد نیک آیین" از خبرنگاران استان، قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج به همراه سید علیرضا موسوی مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری کرج با حضور در خانه مطبوعات از نزدیک در جریان برنامه های این تشکل صنفی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 پاسداشت روزخبرنگار، برگزاری جشنواره مطبوعات، بزرگداشت روز شورا، ایجاد کمیته حقوق شهروندی، همایش شورا _ رسانه و همکاری برای آموزش خبرنگاران استان، موضوعاتی بود که در این نشست از سوی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات مطرح شد.

در حاشیه این نشست نیز اکبر حیدری، مدیرعامل و مهدی جعفری، رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات از اکبر سلیم نژاد، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بابت پیگیری برای تسهیل در درمانِ "محمد نیک آیین" از خبرنگاران استان البرز که چندی پیش در یک تصادف رانندگی آسیب جدی دیده بود قدردانی کردند.

این عضو شورا هفته گذشته با حضور در منزل این خبرنگار استانی، علاوه بر دیدار و آرزوی سلامتی برای وی، با پیگیری های لازم زمینه ادامه درمان این فعال رسانه ای را در یکی از بیمارستان های استان البرز فراهم کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تصادف درمان روابط بین الملل شورای شهر مطبوعات جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله امراللهی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون های تخصصی شورای شهر قم گفت: اسفندماه سال گذشته تعدادی از مدیران شهری به یکی از کشورهای اروپایی سفر داشتند که البته اینگونه سفرها در گذشته نیز بوده است.

رییس کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: طی سالهای اخیر مدیران و کارشناسان قطار شهری به منظور بازدید از کارخانه ها و تامین تجهیزات پروژه قطار شهری به برخی از کشورهای خارجی سفر کردند.

وی با بیان اینکه دو عضو شورای اسلامی شهر قم به عنوان عضو ناظر در این سفر حضور داشتند افزود: برخی از هیات همراه همانند مدیر کل حراست شهرداری به منظور نظارت و معاون امور مالی و اقتصادی شهرداری در راستای انعقاد قراردادها حضور داشتند.

امراللهی با اشاره به دستاوردهای این سفر گفت: خرید سه دستگاه لوکوموتیو شانتر، درزین جرثقیل دار و خودروی امدادی در این سفر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و پیش پرداخت هایی برای خرید دو دستگاه واریز شد.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم گفت: ۱۳ خیابان از ۱۶ خیابان در طی مدت فعالیت شورای اسلامی شهر قم بازگشایی شد و ساختار معابر نیز تا حدی تکمیل شده است.

وی گفت: بازگشایی خیابان های شهیدان برقعی، شهید صادقی، بلوار جمهوری، شهید خسروی، پروژه چهل اختران، عماریاسر، تکمیل طرح میدان تره بار در میدان شهید مطهری و پروژه بازآفرینی قبرستان نو در سال گذشته اجرایی شد.

امراللهی با تاکید بر توسعه شهرسازی الکترونیک گفت: در کمیسیون معماری و شهرسازی تلاش شد تا مجموعه کار نظام مهندسی از شهرداری مستقل شویم و عملکرد در بخش زیرسازی سیستم ها در حوزه بانک های اطلاعاتی مطلوب بوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم افزود: قم در حوزه نمای ساختمان از دیگر شهرها وضعیت بهتری دارد و البته در بخش معماری و شهرسازی برنامه ها سطحی بوده است.

کد خبر 6088168

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی
  • فرمانده کل انتظامی: طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • رادان: طرح نور با قوت ادامه دارد