Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@16:36:18 GMT

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۴۵۲۵

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس معرفی شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس با حضور جمعی از مسئولان شهری و دانشگاهی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار آنا، در این مراسم که حجت الاسلام سیدعلی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان، حسین عجم نوروزی رئیس دبیرخانه‌ هیات امنای استان گلستان، حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبد، قرجه طیار نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس و جمع کثیری از روسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی حضور داشتند از خدمات شایسته دکتر رضا رضایی شیرازی قدردانی و دکتر احمد مهرابیان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در این مراسم وحدت، هماهنگی و انسجام در گنبدکاووس را نقطه امید دانست و گفت: «امروز گنبدکاووس نیاز به همدلی جمعی برای پیشرفت دارد.»

احمد مهرابیان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس هم با تسلیت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: «مدیریت توانمند و تلاش‌های خالصانه رضایی شیرازی، موجب رشد و شکوفایی هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس شد.»

مهرابیان، توفیق خدمت در جامعه دانشگاهی را مهم دانست و افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس، بستر مناسبی را برای علاقه‌مندان به تحصیلات دانشگاهی فراهم کرده است.»

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس با اعلام برنامه‌های خود، خواستار حمایت بیشتر مسئولان ادارات، صنایع و ارگان‌ها از این دانشگاه شد.

رضا رضایی شیرازی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس نیز از مسئولان و دانشگاهیان در کسب موفقیت‌ها قدردانی کرد و «کار تیمی» را یکی از اصول رشد و موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از افتخارات گنبدکاووس است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان هم با تشکر از زحمات رضا رضایی شیرازی اظهار کرد : «وی خدمات ارزشمندی را در این مدت محدود در دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس داشته و در بحث توسعه رشته های پزشکی تلاش های ارزشمندی انجام داده است و امیدواریم این مسیر را واحد گنبدکاووس ادامه دهد.»

حجت‌الاسلام سید علی طاهری، تغییر و تحولات را لازمه پویایی دانست و از تلاش‌های رضایی شیرازی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس تجلیل و با اهدای حکمی از سوی رئیس دانشگاه، احمد مهرابیان را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس معرفی کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان تیم هنرستان بهاران گنبدکاووس و تیم های هنرستان های بعثت ۱ و ۲ گرگان به ترتیب عنوان نخست این رقابتها را کسب کردند.

محمدتقی قلی نژاد معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش گلستان در اولین استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان (گام) به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس گفت : پاییز پارسال مرحله اول این رویداد علمی با ۵٠٠ ایده دانش آموزی دو بخش شرق و غرب گلستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۱۴ تیم از ۱۳ هنرستان استان با ۱۵٠ هنرجو رقابت کردند گفت :  بیشتر ایده های دانش آموزان در بخش کسب و کار است تا در آینده این ایده ها به محصول و اشتغال تبدیل شود.

 مسابقات استارت آپ ویکند دانش آموزی هنرستان های پسرانه استان گلستان نیز دو هفته آینده به میزبانی هنرستان کشاورزی شهید رجایی گنبدکاووس برگزار خواهد  شد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی: چک‌های بی محل و پرداخت‌های خارج از ضوابط در دانشگاه آزاد وجود ندارد
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد