Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@11:22:05 GMT

پدر شهید قاسم طالقانی به فرزند شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۴۸۳۶

پدر شهید قاسم طالقانی به فرزند شهیدش پیوست

شهید قاسم طالقانی متولد ۴۱ بود .پس از پیروزی انقلاب به سپاه پاسداران پیوست و به سبب علاقه ای که به سردار شهید کاوه داشت با حضور در جبهه‌های غرب علاوه بر دفاع از کشور فعالیت های زیادی را در مستندسازی مجاهدت رزمندگان انجام داد.شهید طالقانی اسفند ۶۳ در عملیات بدر در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل شد اما پیکرش باز نگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرانجام بعد از ۱۰ سال در سال ۷۳ پیکر شهید طالقانی شناسایی و در قطعه ۵۰ بهشت زهرا(س) آرام گرفت.مرحوم حاج حسین طالقانی پدر شهید قاسم طالقانی پس از سال ها فراق به فرزند شهیدش پیوست.

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم

دارنده دو نشان طلای کشتی جهان در واکنش به احتمال بازگشتش به وزن ۸۶ کیلوگرم گفت که در حال حاضر وزن بدنش ۹۰ کیلوست و به‌عنوان سربار تیم ملی، هر چه کادر فنی تیم ملی تصمیم بگیرد تبعیت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

کامران قاسم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وزن المپیکی‌اش در چرخه انتخابی تیم ملی در سال 2024 اظهار داشت: من یک کشتی‌گیرم و هر چه کادر فنی تصمیم بگیرد، تابع خواهم بود. در چند سال گذشته هم همیشه شرایط همین بوده است.

وی ادامه داد: در چرخه امسال خودم را در وزن 97 کیلوگرم تست کردم و با شرایط وزنی که دارم دیدم وزنم به 97 کیلوگرم نمی‌رسد. وزن بدن من بین 90، 91 کیلوگرم است و نمی‌توانم قابلیت‌های خودم را در 97 کیلوگرم به اجرا بگذارم.

این کشتی‌گیر که پیش از این در ترکیب تیم آسیایی بیشکک بود، تأکید کرد: با توجه به شرایط جسمانی‌ام بعد از جراحی، قرار شد در بیشکک کشتی نگیرم.

قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان در سال‌های 2021 و 2022 درباره اینکه وزن اکنون بدنش چقدر است، گفت: 90 کیلو هستم.

قاسم‌پور در پاسخ به این سؤال که چرا در 97 کیلوگرم کارش را ادامه نداد، تصریح کرد: در 97 کیلوگرم اختلاف وزن رقبا با من حداقل 12، 13 کیلوست و در کشتی این اختلاف وزنی زیاد است. برای یک کشتی‌گیر 90 کیلو خیلی کار سختی است که بخواهد با رقبایی با این اختلاف وزنی کشتی بگیرد و این قطعاً از کارایی او کم می‌کند. آسیب‌هایی هم که دیدم 80 درصدش به خاطر این بود که زور و فشار بیش از اندازه‌ای به بدنم وارد کردم و اینطور آسیب دیدم.

ستاره تیم ملی کشتی آزاد کشورمان راجع به اینکه آیا آمادگی کشتی گرفتن در 86 کیلوگرم را دارد یا خیر، گفت: در اردوهای تیم ملی یاد گرفتم سرباز باشم. هر تصمیمی کادر فنی بگیرد، تبعیت خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرف‌های مهم کامران قاسمپور برای حضور در ۸۶ کیلو
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • قاسم‌پور در واکنش به حضور در ۸۶ کیلوگرم: سرباز تیم‌ ملی هستم
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست
  • مادر شهیدان علی و حسین رحیمی آسمانی شد
  • پدر شهیدان عبدالحسین و شکرالله جوکار به فرزندان شهیدش پیوست