Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@22:51:09 GMT

آتش در انبار گمرک استان سمنان فروکش کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۷۴۸۸۹

آتش در انبار گمرک استان سمنان فروکش کرد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی سمنان با اشاره به اینکه آتش در انبار گمرک استان فروکش کرده است گفت: عملیات نهایی برای اطفای حریق در حال اجراست. ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱ استانها سمنان نظرات

سعید اسمعیل‌پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: عملیات جداسازی مواد سوخته شده و سوخته نشده در انبار پنبه گمرک استان سمنان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جلوگیری از انتقال آتش و مهار آن در اولویت نخست نیروهای سازمان آتش‌نشانی قرار داشت اذعان کرد: در حال حاضر شعله‌های آتش از وضعیت قبلی فروکش کرده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی استان سمنان با بیان اینکه اکنون حریق تحت کنترل نیروهای آتش‌نشان قرار دارد یادآور شد: مواد سالم به‌وسیله لیفتراک و با کمک مأموران آتش‌نشانی به خارج از سوله منقل شد و اکنون در حال اجرای عملیات نهایی برای اطفای حریق هستند.

به گفته وی 20 نیروی آتش‌نشانی جدید به محل اعزام‌شده و درمجموع 35 نفر نیروی آتش‌نشان در حال اطفای حریق از محل انبار پنبه در گمرک سمنان هستند.

به گزارش تسنیم، ساعت 13 و 38 دقیقه ظهر امروز انبار پنبه گمرک استان سمنان دچار حریق شده است و علت آتش‌سوزی و میزان خسارت واردشده تاکنون مشخص نشده است.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان مشهدی
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود