Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما حجت الاسلام و المسلمین هاشم زاده هریسی در بازدید از بزرگراه اهر –هریس - تبریز با بیان این مطلب گفت : مسئولان از دادن وعده هایی که تحقق آن امکان پذیر نیست دوری کنند و در شروع طرح ها هم تخصیص اعتبار، هم مطالعه همه جانبه و پیش بینی های لازم را برای اتمام به موقع آن ها در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اتمام بزرگراه اهر – هریس - تبریز را از آرزوهای به حق مردم منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد با تخصیص به موقع اعتبارات پیمانکاران نیز زیاد ضرر نبینند و شاهد بهره برداری از این بزرگراه باشیم.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسئولان ذیربط قول داده بودند در سال گذشته 31 کیلومتر از بزرگراه اهر ــ هریس ــ تبریز به زیر بار ترافیکی برود اما این وعده تحقق نیافت و امسال هم انتظار داریم بدقولی سال گذشته تکرار نشود.
عبدالهی افزود : اگر بزرگراه اهر ــ هریس ــ تبریز تکمیل شود به‌ طور قطع در رونق گردشگری منطقه ارسباران تأثیرگذار خواهد بود و از طرفی به‌ دلیل عملکرد ضعیف پیمانکاران این طرح معتقدیم یا پیمانکاران تقویت شوند یا پیمانکار جدید به جمع آن‌ها اضافه شود.
وی خاطرنشان کرد : معاون وزیر راه و شهرسازی سال گذشته دستور آسفالت‌ ریزی 40 کیلومتر از راه‌ های روستایی شهرستان اهر را داده بود اما مدیران راه و شهرسازی حتی به دستور معاون وزیر هم اعتنایی نمی کنند.
معاون امور عمرانی استاندار نیز در این بازدید گفت: وعده‌ هایی که مسئولان ذیر‌بط می‌ دهند اگر با رویه فعلی ادامه یابد زمان بیشتری صرف تکمیل طرح ها خواهد شد.
رحمتی افزود : ابتدا باید منابع مالی طرح اهر - هریس - تبریز تأمین شود و سپس بر اساس اولویت‌بندی قطعات مهم طرح به خصوص نقاط حادثه‌خیز به زیر بار ترافیکی برود.
فرماندار اهر هم پیشرفت بزرگراه اهر – هریس – تبریز را بالای 64 درصد اعلام کرد و گفت : باتوجه به اینکه تنها راه ارتباطی مردم منطقه ارسباران و حتی استان اردبیل به تبریز از جاده اهر – تبریز است با اتمام آن ضمن سهولت در رفت و آمد جلوی تصادفات نیز گرفته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تاخیر در اجرا بزرگراه اهر هریس تبریز رونق گردشگری هاشم زاده هریسی رکود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران با حضور تولید کنندگان و فعالان این بخش از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، بوشهر، هرمزگان، کردستان، فارس، خراسان رضوی و اصفهان در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی گشایش یافت.

در این نمایشگاه شرکت‌هایی در قالب نمایندگی از کشور‌های چین، کره، تایوان و آلمان در زمینه انواع ابزارآلات ساختمانی دستی و برقی، دستگاه‌های جوش و برش، چسب‌های صنعتی ، ساختمانی و چوب، تیغ‌های برش حضور دارند.

 این نمایشگاه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید علاقمندان دایر است.

دیگر خبرها

  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز