Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما، بنیانگذار کمپین «اتحادیه اروپا را ترک کنید» قبل از همه پرسی برگزیت یازده بار با سفیر روسیه در لندن ملاقات و پیشنهاد قراردادهای پر سودی دریافت کرده بود.

روزنامه گاردین چاپ انگلیس در گزارشی و طبق اسنادی که به رویت آن رسیده است، فاش کرد: آرون بنکس، بزرگترین حامی مالی برگزیت حداقل یازده بار با سفیر روسیه در لندن در آستانه همه پرسی خروج از اتحادیه اروپا و دو ماه پس از آن ملاقات کرده بود که هفت بار بیش از آن چیزی است که خود وی اذعان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این اسناد همچنین حاکی از آن است که سفارت روسیه چهار دعوت دیگر از وی بعمل آورده بود اما معلوم نیست پذیرفته شده بود یا نه.
این سومین بار است که تعداد فاش شده چنین ملاقات هایی افزایش می یابد. طی دو سال، بنکس بر این مسئله اصرار داشت که تنها تماس های وی با دولت روسیه شامل صرف یک وعده ناهار با سفیر روسیه بود. پس از آنکه گاردین یک ماه قبل فاش کرد وی چند ملاقات داشته است که طی آن قراردادهای تجاری پر سودی به او پیشنهاد شده بود، بنکس به یک هئیت تحقیق پارلمانی گفت که دو یا سه ملاقات داشته است.
هفته گذشته وی تحت فشار نیویورک تایمز به چهارمین ملاقات خود با مقامات روسی اذعان کرد. اما گاردین شواهدی یافته است که نشان می دهد حداقل هفت ملاقات دیگر صورت گرفته بود. بنکس به سوالات در این زمینه پاسخ نداد.
گاردین اطلاعات مربوط به جزئیات این ملاقات ها را رویت کرده و ساندی تایمز یک ایمیل بنکس را منتشر کرده است که نشان می دهد قراردادهای احتمالی در چهارمین ملاقات در هفدهم نوامبر 2015 به وی ارائه شده بود یعنی همان روزی که گروه «اتحادیه اروپا را ترک کنید»- با کمک مالی وی- رسما کمپین خود را آغاز کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کمپين اتحاديه اروپا برگزيت سفير روسيه لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۷۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • لندن و تجهیز اوکراین برای جنگ بهاره پیش از انتخابات انگلیس
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید